Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daatje schreef:_Lorette_ schreef:Wat heb jij voor een shirt of vest bij de sage? Ik heb er een redelijk bijpassende trui bij, maar zoek nog iets anders...
ps of Sweden Luna vest, sage. Welke maat heb je? Er staat er 1 te koop in L op facebook
Ilsevdhoek schreef:Heeft er miss iemand een overzicht welke kleuren van kramer bij welke kleuren dekjes passen? (Of misschien handig om te maken)
Heb ooit wel eens een aantal namen van kleuren voorbij zien komen, maar zou zo snel ff niet weten welke bij wat hoorde hahah
Daatje schreef:Kimley schreef:Mocht je de cranberry verkopen
Haha dan hoor je het
_Lorette_ schreef:Daatje schreef:_Lorette_ schreef:Wat heb jij voor een shirt of vest bij de sage? Ik heb er een redelijk bijpassende trui bij, maar zoek nog iets anders...
ps of Sweden Luna vest, sage. Welke maat heb je? Er staat er 1 te koop in L op facebook
Helaas heb ik maat S. Die stond er ook op, maar daar was ik net te laat voor. Ik ben aan het kijken naar alternatieven, maar het is best een lastig kleurtje.
Lindor92 schreef:Iemand ervaring met de bregging Alicia?
k_m schreef:Ik heb gisteren nog een shoot gehad, die hadden de ps of sweden pink ruffle. Wel een mooie kleur! Zijn die dekjes veel groter dan ES? Leek wel zo! Mijn grenadine schuift toch wel, maar mijn zadel moet bijgevuld dus ik hoop dat het daardoor komt.
[ [url=m/TGIf4z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0Wm3NQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:k_m schreef:Ik heb gisteren nog een shoot gehad, die hadden de ps of sweden pink ruffle. Wel een mooie kleur! Zijn die dekjes veel groter dan ES? Leek wel zo! Mijn grenadine schuift toch wel, maar mijn zadel moet bijgevuld dus ik hoop dat het daardoor komt.
[ [url=m/TGIf4z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0Wm3NQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn PS dekje is kleiner dan ES.. Is wel jump..