Capriootje schreef:
Super bedankt! Liefst een welke ik makkelijk met ideal in NL of België kan bestellen. Maar ga deze zeker in gedachten houden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HorseTimeXL schreef:Hoi allen,
Ik had een vraag. Welke hoofdstellen hebben o.a. Een gesplitst stuk bij de oren? Ik weet de Busse Feeling. Bij Hooks hadden ze ook een soortgelijke alleen die is helaas niet meer te verkrijgen. Zijn er ook nog andere opties. Heb nu een hoofdstel van BR maar heb het idee dat het kopstuk niet fijn bij hem zit. Alvast bedankt!
HorseTimeXL schreef:Hoi allen,
Ik had een vraag. Welke hoofdstellen hebben o.a. Een gesplitst stuk bij de oren? Ik weet de Busse Feeling. Bij Hooks hadden ze ook een soortgelijke alleen die is helaas niet meer te verkrijgen. Zijn er ook nog andere opties. Heb nu een hoofdstel van BR maar heb het idee dat het kopstuk niet fijn bij hem zit. Alvast bedankt!
mavantos schreef:DiscoDipp schreef:Ik heb inmiddels ook een passend hoofdstel gevonden! Met eenhalf anatomisch kopstuk van LJ leather![]()
De frontriem is van Premiera, moet nog een beetje vormen, maar wel boterzacht!![]()
[ [url=m/iYSY4C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een lage neusriem moet absoluut niet te laag, wat heel veel wel doen. 4 vingers boven de rand van de neus, dus zo slecht zit deze niet. Op het moment dat je de teugels aanneemt zal je geen last meer hebben van de neusriem.
Iriscope schreef:Ben ik met Yvank eens, je wil juist dat een jong paard vertrouwen in het bit krijgt, met die neusriem erover werkt juist averechts dan.
Vanillia schreef:HorseTimeXL schreef:Hoi allen,
De Harry's Horse Atlas heeft dat ook![]()
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... orId=10041
Voor zwart met goudkleurige gespen zou ik idd ook de Hooks Fairfield Chester aanraden
Vanillia schreef:HorseTimeXL schreef:Hoi allen,
De Harry's Horse Atlas heeft dat ook![]()
https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... orId=10041
Voor zwart met goudkleurige gespen zou ik idd ook de Hooks Fairfield Chester aanraden
V_Naomi schreef:Gister de Passier Marcus Ehning II in cognac kleur aangeschaft, wat een prachtig hoofdstel![]()
paardlief was helaas niet zo fotogeniek vandaag
in het echt staat hij er echt super goed mee, past overal mooi aan en hij loopt er erg fijn mee
[ [url=m/qzLI1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JOUGyE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fabienne_Z schreef:Ik ben een Micklem aan het testen maar kom er niet echt lekker uit hoe het precies moet zitten qua hoogte. Op de 1e foto zit het hoofdstel 1 gat lager dan op de 2e. Wat vinden jullie?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
V_Naomi schreef:Gister de Passier Marcus Ehning II in cognac kleur aangeschaft, wat een prachtig hoofdstel![]()
paardlief was helaas niet zo fotogeniek vandaag
in het echt staat hij er echt super goed mee, past overal mooi aan en hij loopt er erg fijn mee
[ [url=m/qzLI1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JOUGyE.jpg]Afbeelding[/url] ]