Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha89 schreef:Ik stel nog een keer hier de vraag, omdat steeds ieder zadel wat ik graag wil hebben voor mijn neus wordt weggekaapt, iemand hier een ghost in de maat piccolo die je wilt verkopen? Liefst een quilty of quevis. Dan ontvang ik heel graag!een pbtje
Art_Ificious schreef:Samantha89 schreef:Ik stel nog een keer hier de vraag, omdat steeds ieder zadel wat ik graag wil hebben voor mijn neus wordt weggekaapt, iemand hier een ghost in de maat piccolo die je wilt verkopen? Liefst een quilty of quevis. Dan ontvang ik heel graag!een pbtje
Hier deze? Ben zelf ook aant rondkijkenmaar ik vind in mijn eigen omgeving enorm weinig. Dus denk vanaf januari of februari eens zadelpasconsult te laten komen. Dan kan ik rustig wat doorsparen.
https://www.facebook.com/groups/7810997 ... /?sfnsn=mo
Samantha89 schreef:Ik stel nog een keer hier de vraag, omdat steeds ieder zadel wat ik graag wil hebben voor mijn neus wordt weggekaapt, iemand hier een ghost in de maat piccolo die je wilt verkopen? Liefst een quilty of quevis. Dan ontvang ik heel graag!een pbtje
Kwetal schreef:Samantha89 schreef:Ik stel nog een keer hier de vraag, omdat steeds ieder zadel wat ik graag wil hebben voor mijn neus wordt weggekaapt, iemand hier een ghost in de maat piccolo die je wilt verkopen? Liefst een quilty of quevis. Dan ontvang ik heel graag!een pbtje
er is een wezenlijk verschil tussen die 2 modellen.... De wrongen zitten anders en dat kan schelen qua rijcomfort, dus probeer eens uit te vinden wat er het beste past, dan kan je daar gericht naar zoeken. Ik heb geen idee wat je budget is, maar wellicht heeft iemand een gebruikt testzadel dat-ie in wil ruilen voor een nieuw model?
En hoe klein is dat "bijrijdertje"?
Samantha89 schreef:Budget is momenteel rond de 400 euro.
Wat er het beste past weet ik niet qua wrongen.
Bijrijdertje rijdt 3 jaar op de manege, heeft afgelopen zondag even zonder zadel gereden, maar dat vondt ze toch iets te lastig, dus vandaar de wrongen. Bijrijdertje is 9 en vrij tenger, maar ik heb een vermoeden dat ze al te groot is voor een barefoot kids zadel, of er binnen no time uit is. En ik wil echt wel wat uitgeven, maar niet aan iets waar ze heel snel uit is.
Maar ik heb er 1 gevonden! Een zwarte quilty, die ga ik morgen ophalen. Alleen de ghost pad die ze erbij verkopen beschrijven ze als een maat full, dus heb gevraagd of dat dat wel de juiste pad is voor onder de quilty piccolo.
Kwetal schreef:Samantha89 schreef:Budget is momenteel rond de 400 euro.
Wat er het beste past weet ik niet qua wrongen.
Bijrijdertje rijdt 3 jaar op de manege, heeft afgelopen zondag even zonder zadel gereden, maar dat vondt ze toch iets te lastig, dus vandaar de wrongen. Bijrijdertje is 9 en vrij tenger, maar ik heb een vermoeden dat ze al te groot is voor een barefoot kids zadel, of er binnen no time uit is. En ik wil echt wel wat uitgeven, maar niet aan iets waar ze heel snel uit is.
Maar ik heb er 1 gevonden! Een zwarte quilty, die ga ik morgen ophalen. Alleen de ghost pad die ze erbij verkopen beschrijven ze als een maat full, dus heb gevraagd of dat dat wel de juiste pad is voor onder de quilty piccolo.
Top!
Wat betreft de pad... die steekt dan een stukje verder onder het zadel vandaan, is geen drama
Art_Ificious schreef:Super. Met de quilty ga je (en je bijrijdertje) echt plezier hebben.
Samantha89 schreef:Dankje! Had ik ze toch goed gedaan.
Hierbij zadel en pony hahaha
[ [url=m/gKmxRd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K96CkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie? Ik vind het al met al meevallen en eigenlijk hartstikke goed liggen! Had het zadel veel groter verwacht op pony.