PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:35

anoukwendy schreef:
Sommige kleuren komen steeds weer terug, maar het is pas 2/3 weken? Geleden toen die grey bordeaux en roze achtige uitkwamen

Dat was toch een special edition? Hebben ook een speciaal logo... dit is weer de reguliere collectie neem ik aan :?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:36

linda2008 schreef:
anoukwendy schreef:
Sommige kleuren komen steeds weer terug, maar het is pas 2/3 weken? Geleden toen die grey bordeaux en roze achtige uitkwamen

Dat was toch een special edition? Hebben ook een speciaal logo... dit is weer de reguliere collectie neem ik aan :?

Jaa dat zou kunnen, maar het is wel heel snel achter elkaar, had misschien beter geweest met een kleur per kwartaal ofzo? Zodat mensen ook de tijd hebben om ervoor te sparen? Hier groeit het geld niet aan de boom in ieder geval, hoe graag ik dat ook had gewild

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:43

Je bent nooit verplicht om iets te kopen. Ik kan (en wil) ze ook niet allemaal kopen :P sommige kleuren matchen ook niet bij mijn tuig of pony. Maar ze zullen toch moeten voldoen aan het vraag en aanbod geheel. Als zij dat niet doen, maar PS wel, verliezen ze klanten.
Ik overwoog de ps blueberry aan te schaffen, maar nu es weer met nieuwe kleuren komt wacht ik toch nog even, winsituatie voor es in dit geval ;)

Bovendien; nieuwe kleuren trekken mensen aan. En dat betekend geld :P dus ik begrijp wel waarom ze het doen. En persoonlijk ben ik er blij mee :j en als het mij even niet uit komt heb ik pech en sla ik een collectie over ;)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:46

linda2008 schreef:
Je bent nooit verplicht om iets te kopen. Ik kan (en wil) ze ook niet allemaal kopen :P sommige kleuren matchen ook niet bij mijn tuig of pony. Maar ze zullen toch moeten voldoen aan het vraag en aanbod geheel. Als zij dat niet doen, maar PS wel, verliezen ze klanten.
Ik overwoog de ps blueberry aan te schaffen, maar nu es weer met nieuwe kleuren komt wacht ik toch nog even, winsituatie voor es in dit geval ;)

Bovendien; nieuwe kleuren trekken mensen aan. En dat betekend geld :P dus ik begrijp wel waarom ze het doen. En persoonlijk ben ik er blij mee :j en als het mij even niet uit komt heb ik pech en sla ik een collectie over ;)

Ik begrijp inderdaad volledig dat ze met andere merken mee moeten gaan maar voor hun geld hetzelfde. Maar zo heeft gelukkig iedereen zijn menig :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:23

Sammiex2000 schreef:
Ik vind ook niet dat ze te vaak nieuwe kleuren uit moeten brengen, dan gaat het straks net als bij eskadron

En bij Lemieux... ik vond het merk zo geweldig omdat het zo simpel was en geen gekke dingen. Toen begonnen ze aan populariteit te winnen en kwamen er allemaal rare dingen uit ;(

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:33

anoukwendy schreef:
Ik begrijp inderdaad volledig dat ze met andere merken mee moeten gaan maar voor hun geld hetzelfde. Maar zo heeft gelukkig iedereen zijn menig :D

Ik zou het inderdaad ook niet erg vinden als ze minder zouden doen, maar dan moeten ze inderdaad allemaal minder doen... Begrijp jouw standpunt ook goed hoor :j
En natuurlijk mogen we allemaal een eigen mening hebben, en eigen smaak, gelukkig maar :P hihi

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:50

Autumnn schreef:
Sammiex2000 schreef:
Ik vind ook niet dat ze te vaak nieuwe kleuren uit moeten brengen, dan gaat het straks net als bij eskadron

En bij Lemieux... ik vond het merk zo geweldig omdat het zo simpel was en geen gekke dingen. Toen begonnen ze aan populariteit te winnen en kwamen er allemaal rare dingen uit ;(

Deze snap ik niet, ik vind lemieux nogsteeds hele simpele en fijne dekjes hebben zonder poespas

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:56

Nou ik hoop in ieder geval dat es een beetje populair blijft want eskadron kan ik aan de straatstenen niet meer kwijt. En ik hoop ook dat ze bij hypostore weer een leuke korting doen de dag voordat de nieuwe kleuren uitkomen deden ze in januari ook

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:05

bliksemflits schreef:
Autumnn schreef:

Deze snap ik niet, ik vind lemieux nogsteeds hele simpele en fijne dekjes hebben zonder poespas

de Loire bijvoorbeeld... ik vind het echt verschrikkelijk. Maar goed, iedereen zn mening :Y)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:10

Sammiex2000 schreef:
Nou ik hoop in ieder geval dat es een beetje populair blijft want eskadron kan ik aan de straatstenen niet meer kwijt. En ik hoop ook dat ze bij hypostore weer een leuke korting doen de dag voordat de nieuwe kleuren uitkomen deden ze in januari ook

Dit dus, ik kom idd ook niet van mn eskadrons af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:58

Autumnn schreef:
Sammiex2000 schreef:

? Die hebben ze nog steeds Loire is extra vervangt nooit de simpele dekjes die komen ook nog elke collectie uit in dezelfde kleur.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 14:08

Ja dat dacht ik dus ook :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:44

Misschien zie ik het verkeerd hoor :') :')

Maar dekjes koop je toch omdat je ze mooi vind? En niet om weer te verkopen?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 16:45

ivy_power89 schreef:
Misschien zie ik het verkeerd hoor :') :')

Maar dekjes koop je toch omdat je ze mooi vind? En niet om weer te verkopen?

Maar je kan ze na een paar maanden/jaren toch zat zijn? :) Dan is het bij een wat duurder dekje toch fijn als ze een beetje waardevast zijn vind ik :j
Het zou mij niet tegen houden als dat niet zo was want ik koop ze inderdaad omdat ik ze mooi vind, maar het is wel fijn meegenomen

Valerie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:37

Gisteren de Bordeaux van ES aangekregen, heel mooi! Alleen vind ik de bandages iets te veel schelen in kleur tegenover de onderlegger.

Afbeelding

Afbeelding

De zwarte met de gouden rand vind ik trouwens ook héél graaf staan op mijn vos!

Afbeelding

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:40

Op het dekje best een verschil maar bij die foto waar je paard ze om heeft stoor ik mij er helemaal niet aan :)

Is de bordeaux trouwens vernieuwd ofzo? :') Ik heb echt het idee dat mijn bordeaux veel donkerder is, bij meer foto's :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:18

Ik vind dat vaker bij ES, dat de bandages best veel verschillen van de dekjes. Wou graag de steel blue met bandages erbij maar m'n autistische kantje kan dat kleurverschil niet aan :')

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:19

Ik heb net m'n laatste setjes compleet gemaakt met de korting van Hypostore. Half uur geleden besteld, nu al verzonden. :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:37

Valerie_91 schreef:
Gisteren de Bordeaux van ES aangekregen, heel mooi! Alleen vind ik de bandages iets te veel schelen in kleur tegenover de onderlegger.

[ [url=m/93el2g.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h3H2sP.jpg]Afbeelding[/url] ]

De zwarte met de gouden rand vind ik trouwens ook héél graaf staan op mijn vos!

[ [url=m/9RiDE7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! <3 op de foto op het paard valt het kleur verschil reuze mee als je het mij vraagt

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:18

Voor minder dan 25% doe ik het niet hoor! is hier ook iemand die het vest van Bordeaux heeft en het dekje? Zit daar een kleurverschil in?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:57

Sammiex2000 schreef:
Voor minder dan 25% doe ik het niet hoor! is hier ook iemand die het vest van Bordeaux heeft en het dekje? Zit daar een kleurverschil in?

Heb ik, ik zal morgen met daglicht een foto maken :j

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:29

Bij ps vind ik kleur verschil ook erg groot. Heb een dekje polo en een vest alle 3 deep shaphire maar alle 3 verschillend kwa kleur... erg jmmer

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 23:02

Grey Silver gaat wel zo duur zijn als Merlot Cristal eerst was..dus 99 euro ofzo. Dat is dan weer iets minder...

Desalniettemin gewoon gepre-orderd met mn vip korting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 23:04

Kleurverschil trek ik ook niet haha, maar ik vind het bordeauxvest wel heel mooi en heb bei de ej een kingslant dekje gezien in Bordeaux, misschien is dat wat