Fabster schreef:Dat ziet er uit als een Ghost
Singel mag ook wel een paar maatjes langer zo te zien?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Fabster schreef:Dat ziet er uit als een Ghost
Singel mag ook wel een paar maatjes langer zo te zien?
barbaras schreef:mag ik vragen wat voor zadel jij hebt? Kan me moeilijk voorstellen dat je goed contact hebt als je er zon eind op/boven zit...
woepsie90 schreef:barbaras schreef:mag ik vragen wat voor zadel jij hebt? Kan me moeilijk voorstellen dat je goed contact hebt als je er zon eind op/boven zit...
Ik heb een Qhost Quevis die niet echt ingereden is door vorige eigenaar en ik heb er ook nog niet op gereden. Het pad eronder is ook heel nieuw en stijf. Ik heb amper aangesingeld want was alleen maar het borsttuig aan het passen.
Hij is inderdaad hoog om te zien, ik snap je wel, maar die ene keer dat ik erop zat met passen voelde ik wel alles. Het paard onder mij voelde veel duidelijker en aanweziger dan toen er een Wintec dressuur op lag
O ja, en meneer heeft een grasbuikje![]()
[ [url=m/J12Q3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
woepsie90 schreef:Ik heb een Qhost Quevis die niet echt ingereden is door vorige eigenaar en ik heb er ook nog niet op gereden. Het pad eronder is ook heel nieuw en stijf. Ik heb amper aangesingeld want was alleen maar het borsttuig aan het passen.
Hij is inderdaad hoog om te zien, ik snap je wel, maar die ene keer dat ik erop zat met passen voelde ik wel alles. Het paard onder mij voelde veel duidelijker en aanweziger dan toen er een Wintec dressuur op lag
O ja, en meneer heeft een grasbuikje![]()
[ [url=m/J12Q3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Je singel is echt kort, vind ht wel een mooi zadel moet ik zeggen.
tennan schreef:Goldenhaf schreef:[ [url=m/3hxNNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie....
De ghost Firenze op mijn merrie.
Ik moet toch aan het beeld wennen in vergelijking met het dressuurzadel qua ligging en hoogte van het zadel.
Heb je er geen last van dat je zitting te groot is voor je basis? Tenminste, zo lijkt het.
hoefijzer schreef:Kitty_ schreef:Komen er nog mensen naar Equiday?
Ik neem zaterdag naast de Freemax zadels ook deze leuke pad mee
[ [url=m/wLNUr9.png]Afbeelding[/url] ]
Is het een western model of halfpad Engels model? (Dat laatste zoek ik narmelijke)
Bralindy schreef:Jaja barefoot fellsattel is binnengekomenkan niet wachten om morgen uit te proberen!