Heb nooit iemand er over horen "klagen" hoor, alleen het staat gewoon mooier, die brede flap

De cantle is ook anders van vorm geworden, wat ronder en hoger rond je billen en dat vind ik wèl veel fijner aan de nieuwere Cheyennes met brede flap
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb een keer op een Barefoot gezeten met dat flapje - ik zat er niet op, maar volde het wel tegen mijn stuitje duwen. had dementeren helemaal geen last van de Torsion, waar de zitting voor de cantle ophield. Dus smaken verschillen weer eens
"daarentegen" had het moeten zijn. Maar linksom of rechtsom, ik voelde dat kleine Barefoot-flapje, maar niet dat randje van de Torsion
Dus iedereen heeft een ander voelertje in zijn bips
. 

Dus van harte gefeliciteerd en maak r wat van!!
(island heeft geen cantle, dus ook geen flapje)
gevoel. Ik kon opeens weer langer dan een half uur in het zadel zitten zonder dat ik het gevoel had dat mijn bekken uit elkaar scheurden. Zelfs de dag erna alweer gereden! Dat kon ik anders echt niet, dan had ik 1 of 2 dagen gewoon moeite met lopen
.
. Ik dacht eerst voor een Kifrapad te gaan maar die Grandeurs zijn er ook goed uit zeg! Dat wordt nog even nadenken.
alleen is mijn paard nog niet eens zo gigantisch als die van jou 
dat er nog maar vele mogen volgen.