Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Ooohh en kijk! Februari 2005! Toen had ik 'm al! Mijn zadel is dus al zeven jaar oud
Buitenzinnig schreef:Citaat:BZ : gewoon met het originele dunne laagje superzacht schuim er in , voor de boomloosjes ?
In alle HAF pads zit het zelfde schuim (die met inlagen die er uit kunnen) Er was vroeger ooit een testje te zien op internet van dat schuim - geen idee of dat nog bestaat.
Maar... ik heb meerdere HAF pads - 1 oude oranje, die inlagen zijn inderdaad al wat dunner, dan een "half" model voor onder de FF endurance modellen en een western - niks mis mee...doen het nog steeds goed.
Ik denk dat het echt individueel is. Wat voor de één niet werkt, doet dat voor de ander prima. Het is gevaarlijk om een zadel of pad af te keuren omdat het toevallig voor jou niet werkt, het kan voor een andere combinatie dè oplossing zijn
draaakje schreef:heel offtopic, maar kan het niet laten even mn barefoot hoofdstel te showen hoor.
https://lh5.googleusercontent.com/-tupz ... G_0437.jpg
vind het nog steeds enorm interessant om hier mee te lezen, leuk al die verschillende ervaringen!