ukkiepuk schreef:[ [url=m/vSpg8Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Can you not?

Orchid bloom, olivine, parisian, merlot chrystal gold en de matt h komt eraan van Ania

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ukkiepuk schreef:[ [url=m/vSpg8Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Phrono schreef:Wat vreselijk, sterkte Coquette![]()
Wat een prachtig zadel Queijo![]()
Heeft iedereen de PS wine van agradi met verzendbevestiging al binnen? Ik heb weer wat leuks. Wel een verzendbevestiging maar pakket is nooit bij dpd ingescand. Volgens agradi ligt het aan dpd, volgens dpd ligt het aan agradi. Fijn dus..
Phrono schreef:Wat vreselijk, sterkte Coquette![]()
Heeft iedereen de PS wine van agradi met verzendbevestiging al binnen? Ik heb weer wat leuks. Wel een verzendbevestiging maar pakket is nooit bij dpd ingescand. Volgens agradi ligt het aan dpd, volgens dpd ligt het aan agradi. Fijn dus..
_coquette_ schreef:Voor mij helaas voorlopig geen nieuwe dekjes. En wellicht dat ik m'n huidige wel allemaal ga verkopen. Gisteren m'n maatje moeten laten inslapen na een gebroken bovenbeen.
romyvs schreef:Phrono schreef:Wat vreselijk, sterkte Coquette![]()
Dat is ook lekker dan. Maar goed hun blijven wel aansprakelijk als jij niks ontvangt. Verwacht alleen niet dat je dan een nieuw dekje zal ontvangen.
Ik heb de verkeerde geleverd gekregen. Mag hem wel terug sturen en krijg dan de goede op gestuurd. Wel even een paar keer extra gecheckt en gebeld omdat hij ineens niet meer op voorraad stond. Ze geven aan hem achter gehouden te hebben voor me. Dus zit ook nog even in spanning.
Lauriannnn schreef:Ik heb net een vergelijking gemaakt van de orchid bloom, wine en chrystal merlot gold. Ze lijken heel erg op elkaar de wine en chrystal alleen stof is gewoon anders.
[ [url=m/zmqHRP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TIvcCa.jpg]Afbeelding[/url] ]