Ja en nee, ze zijn snel stoffig maar zolang het stof droog blijft borstel je dat er gewoon weer vanaf met een zachte borstel.
Tango1979
Geplaatst: 20-02-21 08:27
Wauw das een goede tip Iris! Ik heb zo'n bus liggen en ga het meteen proberen.
Ik olie mijn zadel dus wel braaf 2x per maand maar rij de eerste x daarna altijd met een oud dekje. Dat van het zweten kan wel kloppen, die van mij is na een beetje dressuur of spring training goed nat over zijn lijf
Ik lees graag met jullie mee, maar kom nu toch even binnenvallen! Laatst had een stalgenootje de Lavender mee en nouja, nu ben ik overtuigd dat deze er moet komen
Maar ik lees dat deze dus niet op de planning staat om terug te komen dit jaar? Kan ik maar beter tweedehands gaan zoeken?
De Lavender full dressuur staat op Facebook te koop voor een goed bod. Overige steek ik mijn dekjes wel gewoon in de wasmachine en dat gaat prima!
orion456
Geplaatst: 20-02-21 12:44
Dat er een gele komt heb ik ook al een paar keer gezegd
Ik had op anastasia de lavender en die is bruin geworden ook aan de buitenkant, zweet is er doorheen gegaan heb nog niet gekeken hoe het er opgedroogd uitziet eigenlijk. Anders maar in de was flikkeren, durf alleen niet zo goed met die paretjes [/quote]
Gaat prima hoor in de was doen. Had met de lavender en de pink pearl prima op 30 gr. wel binnenstebuiten doen in de wasmachine. Geen enkele parel nog eraf en dat pink pearl dekje hebben we nu toch al wel zon 3 jaar.
Het sage vest is overal uitverkocht, toch? Ik heb alleen een dikke trui bij mijn dekje en kan er moeilijk iets bijpassends bij vinden.
urosa
Geplaatst: 20-02-21 13:20
Ik kan het niet meer terug vinden, maar er werd ook een plaatje gedeeld van een lichtblauwe die dit jaar nog komt en leek te neigen naar de blueberry toch?
Je mag nu online ook Z1 starten en dat ga ik dan in setjes doen met witte rijbroek. Vond ik wel een mooi excuus om weer uit te kijken naar een nieuwe