Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Buitenzinnig schreef:Ik vind dat VPS helemaal niet zo zacht??? Nog een stapje verder en je hebt gewoon weer een boom!
En die discussie over "je kunt het samenknijpen tussen 2 vingers, maar het deukt niet in wanneer je er een volle hand in drukt" hebben we jaren geleden al eens eerder gehad in samenhang met Equitex en HAF pads![]()

. Ik ga toch maar vooral kijken naar de zweetafdruk van mijn paard, daar kun je best veel aan zien toch? En voelen hoe ze loopt 
. Ik voelde me serieus bezwaard tegenover het paard om op een niet perfect passend boomzadel te stappen vandaag

vond 'm niet zo fijn, schoof ook erg. Ligt nog wel steeds in m'n kast. Net als een rode pad die een keer door Tanja hier op Bokt is gemaakt. Vroegâh

Citaat:BZ : gewoon met het originele dunne laagje superzacht schuim er in , voor de boomloosjes ?

Rianne_ schreef:Pff, ik dacht steeds dat het beter werd en wel mee viel maar het wordt steeds erger. Ik heb echt een hele blauwe/paarse vlek aan de binnenkant van m'n been waar de pommel zit. Ik kom blijkbaar tijdens het rijden steeds tegen de pommel, iemand enig idee hoe dit kan/op te lossen is?

) en het testzadel zat in maat 1 gewoon helemaal goed. Mijn eigen zadel is een stuk nieuwer en dus ook stugger dus ik denk vooral dat het daardoor komt. Sowieso heb ik er de ene keer wel last van en de andere keer niet, een maat 2 zou veel te groot voor me zijn.