Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maddy_Paola schreef:Ik heb eigenlijk vooral zwarte of jeans rijbroeken, vrij simpele, en dan natuurlijk shirt dat matcht met t dekje en van sommige vest erbij. Vanwege jouw bruine tuig zou ik dan voor navy en jeans gaan, jeans kan bij alles alleen navy alleen de ink blue niet echt, maar daar staat een beige rijbroek juist weer heel tof bij denk ik. Maar ik hou broek in ieder geval neutraal en dan shirt en dekje matchen.
Heb zelf alleen moeite met nieuwe broeken vinden, bijna alles is tegenwoordig met grip, als ze dat niet hebben zijn ze of heel duur of met lage taille en ik wil geen bouwvakkersdécolleté
Noukie schreef:Ik vind de broeken op het oog wel mooi, maar voor mij destijds veel te kort. Dus hoe ze in gebruik zijn durf ik niet te zeggen.
En misschien vallen ze inmiddels ook langer, begreep dat andere merken daar wel mee aan de slag zijn gegaan.
Iriscope schreef:Sammiex2000 schreef:Haha, bij welke es kleur ga je die matchen iris?
Ik zat te denken aan die Parisian Blue! Maar ik twijfel ook nog of ik de Azure Loire niet gewoon wil.
Er zijn teveel mooie merken
Figo88 schreef:Rosje8 schreef:Heeft iemand lemieux maat cob dressuur dekjes?
Ik zou graag de afmetingen willen weten. Heb nu full maar die zijn te groot, dan kan ik de maten vergelijken.
Hier zie je de maten![]()
https://www.equus.co.uk/pages/lemieux-size-guide