PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:34

Lotte_Wessel schreef:
Zag trouwens dat ze een Q&A hadden op Instagram met Equestrian Stockholm. Ze zeiden dat geel dit voorjaar komt, maar ook de ice Blue komt terug deze zomer , de emerald weer, de Forest green met nieuwe accessoires, de dark sky mogelijk ook met boots, de crystal Grey einde van dit jaar, fuchsia wil weer restock en ook de golden brass weer. Dus heel veel die weer op nieuw komen. Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe collecties!

Ik ben dus ook heel benieuwd of en wat er nog aan écht nieuwe kleuren komen. En blijf stiekem duimen dat burgundy ooit terug komt.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:44

Iriscope schreef:
_O- Ik voel nu serieus afkickverschijnselen ja.

Zoek eens op welke je in 2021 hebt gekocht.. :')

Parisian vind ik erg mooi, maar twijfel omdat ik graag in set rijd en nog geen betaalbare bovenkleding heb gevonden. Al zal een wit shirt met donkere bodywarmer ook prima zijn. :+

Kimley

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:50

Mijn laatste was de bordeaux.. in december haha :')

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:51

absque_dubio schreef:
Iriscope schreef:
_O- Ik voel nu serieus afkickverschijnselen ja.

Zoek eens op welke je in 2021 hebt gekocht.. :')

Parisian vind ik erg mooi, maar twijfel omdat ik graag in set rijd en nog geen betaalbare bovenkleding heb gevonden. Al zal een wit shirt met donkere bodywarmer ook prima zijn. :+

Ik heb er maar gewoon een wit kolletje voor bij besteld omdat ik ook niets kan vinden in die kleur blauw

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:52

Lotte_Wessel schreef:
Zag trouwens dat ze een Q&A hadden op Instagram met Equestrian Stockholm. Ze zeiden dat geel dit voorjaar komt, maar ook de ice Blue komt terug deze zomer , de emerald weer, de Forest green met nieuwe accessoires, de dark sky mogelijk ook met boots, de crystal Grey einde van dit jaar, fuchsia wil weer restock en ook de golden brass weer. Dus heel veel die weer op nieuw komen. Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe collecties!

Het enige wat ik zeker weet is dat de pistachio white terug komt. Dat heb ik van es zelf vernomen.

Nu heb ik deze al 2e hands op de kop kunnen tikken die maar 1x gebruikt was dus ik heb hem gelukkig alvast

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:53

De Rosie, Parisian Blue, Pink Ruffle, Winterlake. En van Lara Tweedie de zilveren met strikje.

Dat is het! Best heel weinig dus, voor mn normale doen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:57

Het verschil moet er duidelijk zijn. _O-
Welke wil je nog Iris ?

Hier is het na meeste stemmen gelden (Iris..) de Parisian geworden!

Wit kolletje is zeker een idee maar ik heb te veel vetjes voor kolletjes. Dus dan een bodywarmer erover en ik durf me weer te vertonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:01

Tegen mij hadden ze gezegd dat ze forest green Niet meer uit zouden brengen, misschien heb ik ze op een idee gebracht :)
grenadine zeiden ze bij mij ook dat hij niet terug zou komen maar dat is al een half jaar geleden dat ik dat vroeg

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:02

Sterrenpony schreef:
Lotte_Wessel schreef:

Het enige wat ik zeker weet is dat de pistachio white terug komt. Dat heb ik van es zelf vernomen.

Nu heb ik deze al 2e hands op de kop kunnen tikken die maar 1x gebruikt was dus ik heb hem gelukkig alvast

Al deze ander genoemde kleuren zijn ook net bevestigd door ES zelf op Instagram. Ben benieuwd, die Forest green en ice Blue zijn beide wel erg mooi!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:03

Hehe meeste stemmen gelden! Ik ben benieuwd hoe die staat!

Ik twijfel of ik de Plum ruffle wil. Dan de Petrol/Aqua 1x ruffle 1x monogram denk ik, afhankelijk van hoeveel die ene op Jade lijkt. Twijfel over die Lemon omdat ie zo op Vanilla lijkt. Verder de Ice Blue als ie opnieuw uitkomt en wil er 2 van Equito, de Amarello en de Royal Blue. En de 2 Spectrums van LeMieux, de Mink en Sky Blue.
Oh en de nieuwe Ellie broek, die donkere, hoe heet ie?
Dat is het wel voorlopig, als je de shirts/peesbeschermers die ik nog zoek bij dingen niet meetelt.
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 19-02-21 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:03

Sammiex2000 schreef:
Tegen mij hadden ze gezegd dat ze forest green Niet meer uit zouden brengen, misschien heb ik ze op een idee gebracht :)
grenadine zeiden ze bij mij ook dat hij niet terug zou komen maar dat is al een half jaar geleden dat ik dat vroeg

Volgens mij zijn ze inderdaad van gedachten veranderd. Ze brengen veel kleuren weer opnieuw terug. Ben benieuwd ook naar de nieuwe kleuren. Nog een maandje!

Ilsevdhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:36

Iemand nog tips voor t-shirts bij de dark sky? Ik heb t performance jacket maar met de aankomende zomer wordt dit toch wel te warm?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:51

Maar met zoveel oude kleuren.... komen er dan nog wel nieuwe kleuren?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 23:13

Ilsevdhoek schreef:
Iemand nog tips voor t-shirts bij de dark sky? Ik heb t performance jacket maar met de aankomende zomer wordt dit toch wel te warm?

Ik heb er 1 van Shein bij met slangen print.

Afbeelding

Afbeelding

Wel 1 of 2 maatjes groter bestellen :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 23:29

Houden jullie de witte rand en onderkant een beetje schoon van de dekjes die dit hebben? Ik was eerst heel blij dat de Pistachio weer opnieuw verschijnt dit jaar, maar ik zie de vlekken al op het witte gedeelte.. -O-

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 00:13

Komt die dusty pink nog weer op nieuw uit ? Die wil ik echt

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 00:14

Wat gaaaf Anouk!! Heeeel veel succes!!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 00:24

Perryx schreef:
Komt die dusty pink nog weer op nieuw uit ? Die wil ik echt

Jaaa die wil ik ook wel

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 07:38

Texas02 schreef:
Houden jullie de witte rand en onderkant een beetje schoon van de dekjes die dit hebben? Ik was eerst heel blij dat de Pistachio weer opnieuw verschijnt dit jaar, maar ik zie de vlekken al op het witte gedeelte.. -O-

De randjes wel als je wat shout erop spuit voot je gaat wassen.. de witte binnenkant van Ps die krijg ik dus niet meer wit en ziet er super ranzig uit. Blij dat Ps weer zwarte binnenkant doet.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-21 07:53

Lotte_Wessel schreef:

Dat er een gele komt heb ik ook al een paar keer gezegd :=

Ik had op anastasia de lavender en die is bruin geworden ook aan de buitenkant, zweet is er doorheen gegaan := heb nog niet gekeken hoe het er opgedroogd uitziet eigenlijk. Anders maar in de was flikkeren, durf alleen niet zo goed met die paretjes :=

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 08:06

Texas02 schreef:

Dat vind ik dus echt enorm irritant, die witte randen schoon houden! Ik vind mijn Walnut zo zo mooi, maar ik pak hem niet vaak vanwege die witte rand.

Ik smeer hem ook in met Vanish roller voordat ik hem was en hij komt wel zo goed als schoon uit de wasmachine, maar de onderkant dus niet.

Ik ga iig niets meer kopen met witte rand.

Ik krijg ook strepen van mijn zadel op het dekje zelf en met zo'n lichte kleur valt dat extra op. Iemand tips om dat te voorkomen?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 08:09

Hoe mooi ik de Pistachio ook vind, ik denk dat ik hem toch niet ga kopen vanwege de witte rand.. Ik denk dat hij bij mij ook in de kast zal blijven liggen.. Ik heb geen last van strepen van het zadel, ook niet op de lichte dekjes. Nu heb ik er wel een bontje onder, maar niet onder de zweetbladen. Ik heb ook het idee dat sommige zadels meer aflaten dan andere. En ik gebruik nooit olie of vet, alleen zadelzeep. Misschien scheelt dat ook qua aflaten, geen idee..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-21 08:13

Ik denk dat die strepen ook komen van het zweten, als het zweet door je dekje gaat en op het leer komt. Bij zadel is ook begonnen met afgeven en dat heeft ie nooit gedaan maar ze zijn een paar keer goed bezweet geweest. Ik bebruik verder ook nooit vet, moet ook wel toegeven dat schoonmaken ook al een tijdje geleden is := water op stal was bevroren en heb verder alleen koud water

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 08:22

Ik gebruik op de witte randen van mn dekjes die schoenenspray die stof waterdicht maakt. Dan nemen ze een stuk minder snel viezigheid op en blijven dus langer wit. Dus gewoon als ze schoon en droog zijn, voor je ze de eerste keer gebruikt daarmee insprayen en als het dekje gewassen wordt herhalen.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-21 08:24

Iriscope schreef:
Ik gebruik op de witte randen van mn dekjes die schoenenspray die stof waterdicht maakt. Dan nemen ze een stuk minder snel viezigheid op en blijven dus langer wit. Dus gewoon als ze schoon en droog zijn, voor je ze de eerste keer gebruikt daarmee insprayen en als het dekje gewassen wordt herhalen.

Bij jou worden ze sneller vies door al het stof denk? Of valf het mee?