Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ittheclown schreef:Kijk hier kan je het probleem zien of tenminste de lengte van mijn bovenbenen
http://i962.photobucket.com/albums/ae10 ... z1okto.jpg
(ja heel charmante foto... ahaha we hadden spelletjes dag )
Ik baalde echt enorm want ik had graag dus een karslund gewilt omdat paard nog wat uit moet zwaren etc. Die dijwrongen zitten precies op dezelfde plek als het zadel van Jenny en kwam gewoon belabberd uit. Verder zakte hij trouwens ook op paard zijn schoft dus daardoor viel hij ook af maar in de toekomst ( heb die van de foto pas) Zou ik wel graag boomloos willen maar heb het idee dat met kort paard en mijn korte benen de meeste zadels al afvallen ( zadeltje dat er nu op licht is 17,5 inch)
Fabster schreef:Zijn die kussens zo snel ingezakt dan? Dan zou ik elk jaar een nieuw zadel moeten? En er zit echt net een nieuwe pad onder. Die heb ik mss net een maand. Met nieuwe inlages ook. Die hoort ook onder de Ghost, dus past precies. Maar die singelophanging zit wel precies op het stiksel.
Wat voor inlages heb jij erin? Heb je ook een Ghost?
Fabster schreef:Zijn die kussens zo snel ingezakt dan? Dan zou ik elk jaar een nieuw zadel moeten? En er zit echt net een nieuwe pad onder. Die heb ik mss net een maand. Met nieuwe inlages ook. Die hoort ook onder de Ghost, dus past precies. Maar die singelophanging zit wel precies op het stiksel.
Wat voor inlages heb jij erin? Heb je ook een Ghost?
Duhelo schreef:domii: als je een kant van het zadel een cm of meer moet gaan ophogen, zou ik eerlijk gezegd nog niet op dat paard gaan zitten, dan zou ik eerst grondwerk doen tot die rechter is.
Als je het toch wil doen denk ik dat je best kijkt voor een halfpad, kun je aan de ene kant twee inlages stoppen en aan de andere kant eentje.
of een gewone pad met verwisselbare inlages.
Fabster schreef:Maar ik heb net mijn padje met de tasjes erop gekocht.
Die sweatflaps gaan m niet doen, denk je?
En hoe weet ik of de kussens slap zijn geworden? En hoe vaak moeten die vervangen worden? Ik rij deze pas sinds januari.