Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viola schreef:Ik ben er inmiddels wel over uit dat ik een graag een ghost wil voor mijn pony, maar zit nu te twijfelen tussen de quilty of Roma piccolo. Kan iemand mij vertellen wat de lengte van de zweetbladen is van de Roma piccolo? Als die niet te lang zijn voor pony kies ik denk voor de Roma.
Ik heb heel in het begin de quilty getest en die lag prima op pony. De zit was alleen voor mij te groot en de piccolo bestond nog niet. Dus toen toch voor de hidalgo gekozen omdat die zit voor mij steviger was. Toen was mijn doel vooral stevig zitten om vertrouwen te krijgen om turbo draf en schrik acties op buitenrit uit te zitten. Nu ben ik zelf inmiddels wat verder en heb ik meer mogelijkheden om in de bak te trainen en wordt het tijd de hidalgo die toch net iets teveel over zijn schouder ligt te vervangen voor een zadel die pony nog beter past.
Safiera schreef:missanita84 schreef:er was hier ook iemand met de heavy duty inlagen in de kifra? paste dat goed?
ging het niet schuiven of anders? ik vind de kifra wel gaaf eingelijk maar twijfel haha zoveel keuze
ik wil echt dikke inlages voor in mijn pad anders heeft ziez niet genoeg schoft en ruggengraat vrijheid vind ik zelf. nu zijn de orginele dikke inlagen van de ghost dik genoeg voor ziezo (ik heb het model pad vd ghost, dat nog met dikke inlagen geleverd werd (dubbelen)) , zijn de HD hiermee te vergelijken(dubbelen van ghost)? aangezien ze best wel prijzig zijn.
deze kun je niet op maat knippen toch?
HD in Kifra past prima. Met er in doen had ik wat ruimte over, moest ze even goed naar boven er in leggen. Maar, blijven goed liggen. Ook bij afzadelen/opruimen/opnieuw gebruiken.
Desnoods zou je de memoryfoam inlages er in kunnen laten, dan schuift het echt niet meer denk ik.
@ Kitty: de Notting Hill heeft wel extra vps he, dus weet niet of onder gewoon vps de memoryfoam ook voldoende is. Voor veel paarden wel denk ik, maar uitzonderingen bevestigen de regel
Kan HD niet vergelijken met Ghost; heb nooit Ghost in handen gehad.
Dubbele moosgummi is vergelijkbaar met HD, alleen heeft HD dus een plastic (buigbaar) plaatje er in zitten wat nog iets mooier verdeelt en zijn de HD mooi afgerond.
cissie schreef:@Roelke en Pmarena :
Dank voor jullie uitleg, hieruit begrijp ik dat het geen probleem hoeft te zijn.
Maat 1 cheyenne pas ik prima in met mn kont en bovenbeen.
Vermoed alleen dat een net wat kleinere pad (maat 0) beter op mn hafje ligt.