Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:Dat zal wel bulck, maar een heel aantal wow eigenaren doen ook zelf de lucht regelen . Het is sowieso een lastig concept een wow alleen door een wow fitter laten doen, lukt bij geen ander zadel, ook bij wow niet dus. Het is af en aan met fitters bij wow, maar de vasten of oud gedienden zijn er nog steeds. Van een oud gedienden kregen we t advies om zelf de onderdelen te bestellen.
mellamoshan schreef:Vraagje, weet iemand de lengte van 17 inch Wow kussens? Geen idee of het model nog veel uitmaakt qua lengte, maar ik zit erover te twijfelen om te kijken of mijn Wow pas gemaakt kan worden op mijn pre met heel korte rug. Ikzelf heb echter eigenlijk wel 18 inch nodig
Nouvel schreef:Ik laat lucht aanpassen altijd nog aan mijn fitter over, dat durf ik zelf niet aan, heb gevoelige paarden waar het heel nauw bij luistert.
Headplates wisselen we zo nodig wel eens zelf.
Dat ik zelf Wow ben gaan benaderen voor mijn zitting was echt uit nood, ik was al zo’n tijd aan het tobben met een nieuw aangeschaft zadel en er zat echt 0 schot in, ik was zelfs al bezig om ‘m te koop te zetten mijn nieuwe wow omdat ik er echt moedeloos en verdrietig van werd.
Laatste stap was nog zelf een poging wagen en anders had ik het dus echt opgegeven...
Gelukkig was het toen heel snel opgelost!
kamsel schreef:koetjeboe schreef:En wat aanpassen betreft. Mariska van oest gaat cursussen geven om zelf je eigen zadel aan te kunnen passen.
Ik doe dat nu al zonder cursus maar wil die cursus ook gaan doen.
Oeh, daar heb ik ook interesse in, weet jij wanneer/ op welke termijn?
bulck schreef:Nouvel schreef:Ze hebben de hoeveelheid foam in de voorkant van de zitting aangepast, waardoor de bult aan de voorkant minder hoog werd.
Ok maar die aanpassingen zou ik ook nooit gedaan hebben. Als het dan misgaat heb je een klacht van de klant en WOW. Wel goed dat je geholpen bent.
Iriscope schreef:Kan iemand mij vertellen hoeveel variatie er is in de kussens?
Je hebt de maat, dan met of zonder tab, met of zonder stitch, is er nog meer variatie mogelijk dan dat?
Maris schreef:Ja hoor dat gaat met mono beugelriemen. Ik had ze altijd zo. Dus met de gespen bij de beugels.
Edit : ik begin opeens te twijfelen hierover ......![]()
Ik weet het niet meer zeker.
_tarja_ schreef:@maris: bij mono beugelriemen gaat dat volgens mij niet? Tenminste ik weet niet hoe.
@kamsel: maakt dus idd niet uit duurdere beugelriemen.
Bij de hoesjes van wow kunnen ze niet schuiven.
Iemand ervaring evt met bates webbers?
_tarja_ schreef:@maris: bij mono beugelriemen gaat dat volgens mij niet? Tenminste ik weet niet hoe.
@kamsel: maakt dus idd niet uit duurdere beugelriemen.
Bij de hoesjes van wow kunnen ze niet schuiven.
Iemand ervaring evt met bates webbers?
_tarja_ schreef:bulck schreef:Gewoon simpel de beugelriemen van stubben of euroriding, zelfde principe (betere kwaliteit)
Die van anatomica zijn ook mooie kwaliteit en zeker niet de goedkoopste. Had goede recenties ook gelezen, maar bij mij helaas schuiven de hoesjes.