Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Icrack schreef:Hoe lang duurde het aanmeten en het zadeltesten bij jullie eigenlijk?
wilma12 schreef:Ik zou de 19e gaan naar Heerde scheelt mogelijk ook veel geld.
Nog even een update. Fitter kon mijn zadel niet passend krijgen. Ik heb zelf maar aangeboden om de 19e naar Heerde te gaan. Tot die tijd zit ik met een veel te hard opgevuld zadel nu en mijn paard loopt er onregelmatig onder. Ben dus absoluut niet blij en zeker nog lang niet tevreden.
wilma12 schreef:Nee er was niks passend niks. Maar mijn paard had volgens fitter een dood normale rug dus dat begrijp ik ook niet. Eigenlijk voel ik me in een bepaalde hoek gedrukt. Bovendien moet ik om 08 uur al in Heerde zijn bij custom die dag. Anders was er geen plek meer of geen zadel meer?! Fitter stak een kapotte zweep onder m'n nieuwe zadel door meerdere keren hij kon namelijk niet geloven dat er geen vrije ruimte was. Waardoor er nu beschadigingen zitten onder m'n zadel. En een dun dekje was erg slecht moest met een dikke pad rijden?! Eigenlijk ben ik er helemaal klaar mee en betwijfel ik of ik nog wel een custom wil.
wilma12 schreef:Nee er was niks passend niks. Maar mijn paard had volgens fitter een dood normale rug dus dat begrijp ik ook niet. Eigenlijk voel ik me in een bepaalde hoek gedrukt. Bovendien moet ik om 08 uur al in Heerde zijn bij custom die dag. Anders was er geen plek meer of geen zadel meer?! Fitter stak een kapotte zweep onder m'n nieuwe zadel door meerdere keren hij kon namelijk niet geloven dat er geen vrije ruimte was. Waardoor er nu beschadigingen zitten onder m'n zadel. En een dun dekje was erg slecht moest met een dikke pad rijden?! Eigenlijk ben ik er helemaal klaar mee en betwijfel ik of ik nog wel een custom wil.
Alice13 schreef:Horseware wat voorn kleur bruin want die bij ons blijven beide mooi. Waarvan 1 echt elke dag op meerdere paarden wordt gebruikt. (Die kleur juist wAt donkerder. )