Haha ik wou eerst nieuwe kopen maar zag deze en t was 20 minuten met de auto dus hup mama in de auto en gaan ze zaten niet helemaal goed bij de kuit dus dat laat ik denk ik uitrekken bij de schoenmaker en dan kan ik er zeker nog 1,5 jaar mee door gok ik !
Vanavond ga ik rijden dus zal ff een foto laten maken hoe ze aan zitten!
Nies_
Geplaatst: 26-06-13 13:11
xJamiie schreef:
Waarom zie ook nou nooit zo'n advertentie's
Beter kijken, ik zie ze regelmatig voorbij komen..
Saul
Geplaatst: 26-06-13 14:39
Zo heb ik laatst ook derby's voor €20 gekocht
michelle___
Geplaatst: 26-06-13 16:12
Nies_ schreef:
xJamiie schreef:
Waarom zie ook nou nooit zo'n advertentie's
Beter kijken, ik zie ze regelmatig voorbij komen..
Roep mij even als je ze ziet met een kruitmaat van 32/34, voetmaat 38.
Wow mies heb jij zo'n dunne kuit. Ik heb laatst petrie anky's gekocht voor €80 op de BM. Kon ze niet laten lopen. Zien er nog heel netjes uit en zijn nauwelijks ingezakt (geen wonder dat het zo veel pijn doet met inlopen )
Wat een mooie set! Ik zou zelf wel gekozen hebben voor een zilveren frontriem, omdat je bitringen ook zilver zijn, gespen van je zadel ed.. Maar dit vind ik ook wel mooi.
Ziet er mij een Tekna uit (trouwens niets mis met die zadels ) Heel erg mooi!
Leen
Geplaatst: 26-06-13 17:11
Elke keer als ik een tekna zadel zie krijg ik kippenvel op mijn armen Ik wil ze zooooo graag! Uiteraard bruin Ik heb er 1 keer opgezeten en ik was helemaal verkocht, maar toen hadden ze enkel het model wat je met hitte kan aanpassen. Mijn paardje word al wat ouder dus dan heb ik graag een zadel wat ik eventueel bij een volgend paard ook kan gebruiken, dus sinds ze die met verwisselbaar kopijzer maken kan ik echt niet meer wachten. Al zit mijn prestige zadel ook heel fijn Maar dat is zwart, past niet bij de rest.
Welk merk van singel is dat?
Laatst bijgewerkt door Leen op 26-06-13 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt
N0a
Geplaatst: 26-06-13 17:11
SharonIndezz schreef:
tekna idd, en is absoluut geen belediging, want heb nog nooit zon fijn zadel gehad
Ik heb ook een Tekna. Wat een super fijne zadels zijn dat Wil nooit meer een andere.