Wat balen Zoey, hopelijk valt het mee...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maddy_Paola schreef:Wat denk jij dat t op gaat vallen te paard? Gaat wel hard dan, snap ik ook wel is echt een leuk kleurtje, hier vanochtend zn debuut gehad:
[ [url=m/mrmpsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MRx4Ya.jpg]Afbeelding[/url] ]
ava_krause schreef:bliksemflits schreef:Hier m'n cotton Burgundy binnen, had toch gehoopt dat 'ie iets roder was dus twijfel nu om hem te houden of niet...
[ [url=m/CtIObu.jpg]Afbeelding[/url] ]
De chili red is rooier
its_daantjee schreef:hoi! stille meelezer hier. ik ben door jullie aangestoken en inmiddels voorzien van de loire peacock en loire sageohja, ik heb trouwens een vos
![]()
weet iemand nog een leuk shirtje voor bij beide dekjes? zou voor de sage loire evt het jade shirtje van kramer gaan passen?
peacock is zo'n mooie kleur, maar heb nog geen bijpassend shirtje kunnen vinden.
Maddy_Paola schreef:ZoeyDercks schreef:Mijn Loire verzameling zal nog even op zich moeten laten wachten.. paardlief loopt weer onregelmatig aan het been waar ze peesblessure had
Ah balen zeg, hopen dat t meevalt
michelle___ schreef:Ben net geweest, kleur komt niet helemaal overeen. Het vest is wat lichter en grijzer. Ze hadden het dekje niet meer helaas, ook de andere dingen in kleur Musk waren al uitverkocht
Wat denk jij dat t op gaat vallen te paard? Gaat wel hard dan, snap ik ook wel is echt een leuk kleurtje, hier vanochtend zn debuut gehad:
[ [url=m/mrmpsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MRx4Ya.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Is dit de musk loire?
Wel mooi op je paard !
michelle___ schreef:Nee dat gaat niet matchen
Te paard zal het misschien minder opvallen maar het kleurverschil is wel heel duidelijk.
Maartje_M schreef:its_daantjee schreef:hoi! stille meelezer hier. ik ben door jullie aangestoken en inmiddels voorzien van de loire peacock en loire sageohja, ik heb trouwens een vos
![]()
weet iemand nog een leuk shirtje voor bij beide dekjes? zou voor de sage loire evt het jade shirtje van kramer gaan passen?
peacock is zo'n mooie kleur, maar heb nog geen bijpassend shirtje kunnen vinden.
Op de vorige pagina’s staan verschillende foto’s van de sage en jade!
Iriscope schreef:Sammiex2000 schreef:Haha, bij welke es kleur ga je die matchen iris?
Ik zat te denken aan die Parisian Blue! Maar ik twijfel ook nog of ik de Azure Loire niet gewoon wil.
Er zijn teveel mooie merken