Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Iriscope schreef:Hier mijn Appaloosa met het Kramer hoofdstel.
[ [url=m/gR8sAx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonde dat ze deze precies niet meer hebben, had er graag nog 2 gekocht voor mn andere paarden.
Is het niet gewoon deze?
https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... -hoofdstel
Iriscope schreef:Misschien dat iemand dit Kramer hoofdstel heeft en me kan vertellen wat de omtrek van de neusriem is op het laatste gaatje, voor ik hem voor niets naar Namibie laat komen? Maat Full gaat het dan om.
pantarhei schreef:Iriscope schreef:Mijn hoofdstellen zijn binnen. De Equitus Beta Cob is echt ienieminie klein. Ik snap niet welke maten ze me hebben doorgegeven bij de winkel, want de enige die deze past is mijn Arabiertje. Mijn warmbloeden hebben geen bijzonder grote hoofden, maar dat past ie totaal niet op, zelfde bij mn Appaloosa helaas.
Mooi zonde, maar mocht iemand interesse in de Cob hebben, laat het me maar weten, wie weet kunnen we iets verzinnen met verzenden..
Herkenbaar de full zit op zijn kleinst bij mijn paard en de cob lijkt wel maat pony
Net een presteq gepast, rare maten. Frontriem zit veel te hoog tegen de oren en kan maar op een plek met drukknop. Bakstuk neusriem te lang, op zijn kleinst nog ruim en dan zit je bit riempje ook veel te hoog. Wel Supermooi Engels ogend leer. Kan weer retour dus, jammer verder super mooi
ZoeyDercks schreef:Ik lees heel veel negatieve reviews over de leerkwaliteit van Bridle2Fit. Dus durf die eigenlijk niet te bestellen
Die van SD Design vind ik erg extreem voorgevormd.
Misschien ga ik toch maar die Eye Freedom van Kramer uitproberen, toch vaste bakstukken....
Saaams schreef:ZoeyDercks schreef:Ik lees heel veel negatieve reviews over de leerkwaliteit van Bridle2Fit. Dus durf die eigenlijk niet te bestellen
Die van SD Design vind ik erg extreem voorgevormd.
Misschien ga ik toch maar die Eye Freedom van Kramer uitproberen, toch vaste bakstukken....
Ik heb mijn bridle2fit al twee jaar en ben niet bepaald een poetser.
Ik zal vd week een foto maken hoe die is qua leer. Maar ik vind hem fijn.
pluisje88 schreef:Daarom ben ik dus alles behalve enthousiast over die presteq. Zie er zo veel in de buurt.. ik vind hem mooi! En hij is fijn voor het paard want laat de zenuwen vrij!!! Maar dat het ding voor geen meter past daar kijkt niemand naar...
StonedRomy schreef:Ik heb de presteq in huis. Morgen passen en anders gaat hij weer terug/ de verkoop in. Het is een mooi en fijn hoofdstel, maar dan moet het wel passen, het is mij de gok wel waard.