Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Bedankt voor de tip. Ik ga morgen even kijken hoe het vast zit. Dit zadel lijkt inderdaad op de Karslund. Het is niet echt een look-a-like in de zin dat het goedkoop is nagemaakt, want nieuw is hij net zo duur ha ha. Maar hij lijkt er inderdaad wel op
missanita84 schreef:kifra onder de barefoor arizona nut1
heb hem op proef om te testen, vandaag mee gereden, en hij bleef keurig liggen, al had ik hem eerst verkeerd om , ik kon de openingen niet vinden![]()
singel had ik er niet aan , want ik had geen zin meer om opnieuw aan te singelen![]()
[ [url=m/i28ngS.jpg]Afbeelding[/url] ]
galaxyfizzy schreef:Mijn knappe Lusitano poown van 1.55 met zijn heerlijk soepele Barefoot Cheyenne maat 2 met F.R.A. singel van 75cm, Barefoot pad en nieuwe inlages. De harde, zware fiberglas pommel en cantle heb ik eruit gehaald en gevuld met wat zachts. Het zadel ligt als een huis, heel mooi stabiel en mijn paard heeft veel bewegingsvrijheid en loopt er super onder. Er hoeft voor hem niks meer aan het zadel aangepast te worden. Voor mij heb ik eventueel nog een justadjust seatsaver met wrongen liggen. Hier met het Kraemer kaptoom op sidepull stand. Hij is bitloos beleerd en ik heb al een heel mooi Barefoot Contour Physio hoofdstel maat 0 klaar liggen voor hem. Alleen nog wachten op de pony/cob maat glucksrad uit Duitsland, dan is zijn uitrusting eindelijk compleet![]()
[ Afbeelding ]
Duhelo schreef:Pmarena: bestaat de barefoot stretch & breath ook in 95-95 cm en dressuurvariant?
ik heb geloof ik ooit eens een dressuurvariant gezien (en tot de conclusie gekomen dat ik een gewone had), maar al die dat ik nu terug vind zijn dezelfde als die ik heb?
Duhelo schreef:pmarena schreef:Dat heb ik ook, ik hou niet van van die brede singels. Maar de S&B is dus een cm of 10 breed en heeft de gespen onderlegd met dat neopreen hoesje. Maar er zijn vast nog meer opties
[ Afbeelding ]
Pmarena: deze bedoelde ik, maar op de site vind ik alleen maar de versie die niet onderlegd is met neopreen tot onder de gespen?
ittheclown schreef:Ohh ik dacht dat de karslund boomloos ook idd 2 versies had maar dan eentje met een mono zweetblad en eentje met een dubbele ? Welke van de twee heeft hem dan verder naar voren ? Heb zelf niet zo een zadel hoor maar ben daar wel nieuwschierig naar, mocht ik ooit nog een boomloos voor erbij aan willen schaffen kan ik daar op letten. Als ze nou ook eens stopte om dijwrongen bij boomloose zadels die meer dressuur model hebben te maken.. dan kan ik mijn korte pootjes ook kwijt hahaha
pmarena schreef:Duhelo schreef:pmarena schreef:Dat heb ik ook, ik hou niet van van die brede singels. Maar de S&B is dus een cm of 10 breed en heeft de gespen onderlegd met dat neopreen hoesje. Maar er zijn vast nog meer opties
[ Afbeelding ]
Pmarena: deze bedoelde ik, maar op de site vind ik alleen maar de versie die niet onderlegd is met neopreen tot onder de gespen?
Dit is gewoon de huidige versie....?
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... reath.html
[ Afbeelding ]
Duhelo schreef:je westernrigging erafhalen, beugelriem verknippen en gebruiken als singelstoten en een engelse singel eraan? (of met die leuke converters van barefoot?)
pmarena schreef:missanita84 schreef:kifra onder de barefoor arizona nut1
heb hem op proef om te testen, vandaag mee gereden, en hij bleef keurig liggen, al had ik hem eerst verkeerd om , ik kon de openingen niet vinden![]()
singel had ik er niet aan , want ik had geen zin meer om opnieuw aan te singelen![]()
[ [url=m/i28ngS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ligt je pad lekker hoog in de pommel aan de voorkant, ben benieuwd of dat met rijden ook zo blijft als je zover bent?
Duhelo schreef:pmarena schreef:
Dit is gewoon de huidige versie....?
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... reath.html
[ Afbeelding ]
internet is rare dingen aan het doen met me
ik heb nu deze
http://www.hofstede-twekkelo.nl/index.p ... 284-detail
en wilde inderdaad zoeentje als uit jouw voorbeeld, maar als het even in 90-95 cm (85 lukt wel maar is eigenlijk nét te kort. Kunnen ze deze op aanvraag 5 cm langer maken? Anders koop ik dan wel eens een 85 bij. Mijn fra is 100 cm en die zit op de ghost aan beide kanten op gaatje drie van bovenaan. De bf zit aan op gaatje 5-6.