Linsey_X schreef:@Dzsenifer23 wil je met een harde of zachte schaal of maakt dat niet uit?
Ik ben toch ook opzoek naar beschermers voor mijn pony van 21. Hij loopt eigenlijk al sinds ik hem heb (14 jaar) zonder beschermers. Alleen met springen/crossen had hij ze om. Nu heeft hij 2 peesblessures aan zijn tussenpees linksvoor gehad en springen we al jaren niet meer, dus geen beschermers. Hij heeft ook al jaren een schiefel aan de buitenkant/bovenkant van zijn kogel (linksvoor). Hij heeft er nooit last van gehad, maar die is behoorlijk groot en nu heeft hij zich gister op het strand vermoedelijk aangetikt, waardoor er een flinke zwelling op zat. Die trekt gelukkig weg. Nu wil ik toch graag kijken naar beschermers op voor op het strand of een wat 'fanatieke' buitenrit. Hij tikt verder niet aan, het is puur voor de bescherming van die schiefel. Zeker na die twee peesblessures wil ik ze zo luchtig mogelijk hebben. Daarnaast het liefst zachte beschermers, anders ben ik bang dat ze op de schiefel gaan drukken.
Ik zag zelf de beschermers van Compositi, maar zijn die ook goed schokabsorberend? Aangezien overal in de beschrijving staan niet-schokabsorberend marteriaal?
Ik heb dat nieuwe model Brush boots
Zijn kunst lederen buiten kant
Ideaal
Stevig genoeg en omsluiten mooi rond zonder overdreven op te sluiten
Ook niet extreem warm
En makkelijk schoon houden ook