Ondertussen moet ik er bij zeggen dat hij niet meer echt onder beginner valt, dat is heel snel gegaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cambiar schreef:, daar zal hij zeker niet veel plezier aan beleven vrees ik:D
Cambiar schreef:Heb ik gehoord ja, is een natuurtalent
Ruga schreef:![]()
Als dat voor teveel vonken zorgt mag je altijd een noodkreet uitsturen, dan komen we je wel eens helpen
Cambiar schreef:Heb ik gehoord ja, is een natuurtalent
Hij heeft een zeer lief paard en ik geef ze zeer passief les (veel praten, vragen beantwoorden, videobeelden kijken, maar nauwelijks/niet bijsturen tijden het rijden) en dat werkt erg goed.
Cambiar schreef:Da's ook een idee een McClellan! Heb ik gehoord ja, is een natuurtalent, hoop dat m'n vriend ook zo evolueert
...maar ik vrees dat ik hem echt zal moeten drillen, want hij heeft enorm de neiging in stoelzit te gaan zitten...
Gimli_ schreef:Iemand nog tips?
Gimli_ schreef:Helaas wordt 't ook geen Malibaud voor mijn paard; zadel draagt veel te 'hoog' en te dicht bij de ruggengraat en het rockt.![]()
Baal wel stevig want ik vind 't geweldige zadels, maargoed, wat niet past past niet.
Ben dus nog steeds op zoek naar een zadel dat goed teruggesneden is met voldoende draagvlak en ruggegraatvrijheid.
Iemand nog tips?
Moragh schreef:Sommer maakt de Marathippo niet meer. Productie is wel door iemand overgenomen dacht ik maar weet niet meer wie...
Gimli_ schreef:Overigens heeft een kennis een origineel stock-zadel te koop, zou dat ook een optie kunnen zijn?
Vroegah eens mee gereden, kan me alleen nog herinneren dat ze vrij zwaar zijn.
Moragh schreef:Dat is zo'n soort zwevende zit... ik denk dat ik dat zelf niet prettig zou vinden.