Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 22:18

Oh maar dat is omdat m'n fotoshop kunsten niet zo goed zijn :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-25 22:47

Waidida schreef:
Mijn vraag aan de mensen met de giga collectie, hoe kiezen jullie in godsnaam waarmee jullie rijden.
Ik merk al dat ik vooral met dezelfde rijd als ik er 4 of 5 heb liggen :+

Ik begon mijn collectie omdat ik me verveelde omdat ik een ruim jaar geen rijpony had :') dus wat dat betreft worden ze nu sowieso meer gebruikt dan toen.

Ik heb ook wel wat go to's, maar mijn winkelopstelling maakt ook wel dat je makkelijker wat pakt wat minder standaard is. Maar als ik geen zin heb om erover te denken gooi ik er standaard een blauwtint op ;)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 22:53

Ik doe sowieso kleuren matchen bij stemming en speciale dagen. Pasen? Geel! Koningsdag? Oranje. Valentijnsdag? Roze of rood. Zonnig? Fel kleurtje. Daarnaast kijk ik ook naar het weer. Ik heb verschillende shirts, baselayers, vesten en truien, maar allemaal ook in andere kleuren. Ik kijk dan thuis naar wat comfortabel is om in te rijden en pak dan het bijbehorende dekje op stal. En soms denk ik opeens 'die kleur wil ik vandaag!' en dan trek ik bijpassende kleding aan. Daarnaast heb ik naast suède ook carbon mesh dekjes en die pak ik juist graag als het regenachtig is of heel warm doordat ze goed ademen en snel drogen.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 09:54

Ik grijp in de herfst en winter meer naar mijn wintercollecties inderdaad ook. Zoals straks, dan word het de Fig. Alweer :D

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 16:16

De Fig mocht er aan geloven vandaag voor mijn knappen Fjordenvriend <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 18:06

De Orchid bij mijn vos <3
Afbeelding

De Fig vind ik ook erg mooi :j

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 18:26

Hier ook de fig aan de beurt

Afbeelding

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:05

Ooh de vos met de Orchid is ook echt mooi! En de Fig op de Haflinger ooK!

Fleurdelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 19:51

Hier ook een enthousiast Lemieux verzamelaar, maar wat een mooie kleuren komen hier weer voorbij <3

Heeft iemand hier ook ervaring met de rijbroeken van Lemieux? Hebben die een beetje goede grip en pasvorm? Merk dat 5 dagen per week rijden zelfs mijn maya delorez laat slijten, dus wel op zoek naar goede kwaliteit :Y)

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 20:17

Fleurdelys schreef:
Hier ook een enthousiast Lemieux verzamelaar, maar wat een mooie kleuren komen hier weer voorbij <3

Heeft iemand hier ook ervaring met de rijbroeken van Lemieux? Hebben die een beetje goede grip en pasvorm? Merk dat 5 dagen per week rijden zelfs mijn maya delorez laat slijten, dus wel op zoek naar goede kwaliteit :Y)

Ik heb wel de legging in marine en moet zeggen dat ik er niet super enthousiast over ben. De elastiek is een brede band (is comfortabel want druk is verdeeld) die vooraan aan elkaar gestikt is (dit is bij mij al na een paar keer gaan lossen) en die erg moeilijk rekt (de reden dus dat die vooraan lost, bij het aan en uit trekken moet die natuurlijk over je heupen die wat breder zijn en die druk kunnen de stiksels niet aan).
Verder is hij niet super warm, maar goed dat vind ik van geen enkele winterlegging.
De antislip is bij mij nog heel goed maar je begrijpt vast dat ik hem niet erg vaak draag.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 20:37

Ik heb 2 lemieux isabelle en ben enorm fan. Maar qua plak gaat die van MD niet winnen. Godzijdank want dat vind ik echt te heftig. :+

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 10:34

Fleurdelys schreef:

De Freya houdt het erg lang bij mij. Ook de Drytex is top en blijft lang goed. De leggings iets minder, maar die kosten ook de helft van een MD.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 11:26

Mijn eerste Freya is na 3 jaar op.

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 17:51

Net op tijd voor het donker voor het eerst de Pine erop gehad, ik vind het een mooi kleurtje <3 . En deze heeft een mesh schoftuitsparing, ook fijn.

Afbeelding
Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 20:46

Die staat stoer! <3

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 20:50

Super mooi, die Pine Green <3
Die staat hier nog op mijn wishlist, maar heb nu eerst toch stiekem de herringbone gekocht O:)

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 08:34

Wat vinden jullie van de nieuwe lemieux insiders app?

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 09:39

Ik ben op zoek naar 2 spelden in een hooiberg. +)

Loire oornetjes maat XL in de kleuren dijon en oak.
Oak heb ik gevonden in een britse webshop maar daar kom ik met verzendkosten en inklaring op ruim 100,- en dat wordt me een beetje te gek.
(Niet dat ik het helemaal uitsluit overigens :') )

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:21

Vandaag voor het eerst met de cinder gereden Zo’n mooie kleur! Ik zou graag de cinder rijlegging en ember baselayer nog willen, maar overal uitverkocht…

Afbeelding

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 20:02

8-) <3 Hoe kan ik als le Mieux fan nu pas dit topic tegenkomen!? :oo

Die pine had ik niet moeten zien, wat is die gaaf!

Ik ken die app niet, is het wat Waidida?

Cinder staat heel mooi op jouw paard noviceh!

Vanmorgen gereden in de mist met de twilight grey
Afbeelding

En redelijk recent nog met de Orchid <3
Afbeelding

Fleurdelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 21:06

noviceh schreef:
Vandaag voor het eerst met de cinder gereden Zo’n mooie kleur! Ik zou graag de cinder rijlegging en ember baselayer nog willen, maar overal uitverkocht…

[ Afbeelding ]

Heeel gaaf deze kleur! En ook de setjes hierboven, vooral de twilight grey in die mist 8-)

Misschien kan je de cinder en ember nog op Vinted vinden? Zo ben ik wel een paar keer aan meer zeldzame setjes gekomen, omdat men ze toch weinig aan heeft behalve met een fotoshoot of iets!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-25 22:10

Ik vind de app tot nu toe niks toevoegen, hij navigeert rete irritant en ik zie er nog niet echt de meerwaarde van in eigenlijk.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 22:25

Ik irriteer me aan het halve nederlands en halve engels, heb ook nog geen toegevoegde waarde gevonden. Dat forum achtig iets is al helemaal onoverzichtelijk

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-25 22:27

Bij mij gaat hij ook uit de app elke keer als ik de knop terug van mijn mobiel gebruik :')

Irisjuliax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 23:23

Waidida schreef:
Mijn vraag aan de mensen met de giga collectie, hoe kiezen jullie in godsnaam waarmee jullie rijden.
Ik merk al dat ik vooral met dezelfde rijd als ik er 4 of 5 heb liggen :+

Ik trek thuis de kleding aan waar ik zin in heb (kleur, of weer afhankelijk) en dan neem ik het dekje wat daarbij hoort :D