Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waidida schreef:Mijn vraag aan de mensen met de giga collectie, hoe kiezen jullie in godsnaam waarmee jullie rijden.
Ik merk al dat ik vooral met dezelfde rijd als ik er 4 of 5 heb liggen
dus wat dat betreft worden ze nu sowieso meer gebruikt dan toen.
Fleurdelys schreef:Hier ook een enthousiast Lemieux verzamelaar, maar wat een mooie kleuren komen hier weer voorbij![]()
Heeft iemand hier ook ervaring met de rijbroeken van Lemieux? Hebben die een beetje goede grip en pasvorm? Merk dat 5 dagen per week rijden zelfs mijn maya delorez laat slijten, dus wel op zoek naar goede kwaliteit
Fleurdelys schreef:Hier ook een enthousiast Lemieux verzamelaar, maar wat een mooie kleuren komen hier weer voorbij![]()
Heeft iemand hier ook ervaring met de rijbroeken van Lemieux? Hebben die een beetje goede grip en pasvorm? Merk dat 5 dagen per week rijden zelfs mijn maya delorez laat slijten, dus wel op zoek naar goede kwaliteit
) noviceh schreef:Vandaag voor het eerst met de cinder gereden Zo’n mooie kleur! Ik zou graag de cinder rijlegging en ember baselayer nog willen, maar overal uitverkocht…
[ Afbeelding ]
Waidida schreef:Mijn vraag aan de mensen met de giga collectie, hoe kiezen jullie in godsnaam waarmee jullie rijden.
Ik merk al dat ik vooral met dezelfde rijd als ik er 4 of 5 heb liggen