Ik zag bij Hypostore een vergelijking met de mahony glimmer, en die kleuren kwamen echt overeen." Dus ik blijf ook op mn handen zitten, want ik wil echt die anemone hebben whaha
Samantha_
Geplaatst: 02-04-24 12:55
Ik heb m al gekocht
L_iek
Geplaatst: 02-04-24 13:10
Samantha_ schreef:
Ik heb m al gekocht
Ben heel benieuwd! Ben bang dat dit dekje perfect kleurt bij mijn fjord
Ik vind het ook meer een herfst kleur eerlijk gezegd.
Odetje92
Geplaatst: 02-04-24 19:04
Zertab schreef:
Eens
Ach, ik heb een bruin paard in dezelfde tint dus ik sla ook over
Wil graag nog de Emerald en de Dark Venice
Sunrise
Geplaatst: 03-04-24 07:39
Heeft iemand toevallig een vergelijking van de orchid bloom en de black raven?
romyvs
Geplaatst: 03-04-24 10:08
Zertab schreef:
Dat vind ik dus eigenlijk ook, maar vind hem wel heel mooi. Alleen weet ik niet of deze op een (witte) schimmel wauw gaat zijn.
Denk dat ik toch liever op de Anemone wacht.
Laatst bijgewerkt door romyvs op 03-04-24 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt
romyvs
Geplaatst: 03-04-24 10:17
Tipje trouwens voor degene die willen bestellen nu bij Equesterian Stockholm, die code die hier laatst genoemd is (nav de enquete) geeft nog 25% korting ook op die nieuwe collectie.
Hmm die code was 25% toch? Ik twijfel om gelijk het offwhite ruffle dekje bij m'n broek te bestellen. Of het dramatic monday wedstrijdjasje, waar dan ook een bijpassend dekje bij moet uiteraard. (Heb wel die witte met zwarte rand, dat kan op zich ook) Dilemma's Dilemma's..
De nieuwe bruine vind ik niet zo, idd net mahogany ook. Wel handig voor een shirt bij de mahogany.
Ik heb de nieuwe ruffle aangeschaft en hij is prachtig!
Yummy
Geplaatst: 03-04-24 17:13
Ik heb het PS of sweden mirage blue dekje, maar nergens van het merk een bijpassend shirt oid bij te vinden. Iemand tips van wellicht een ander merk die er goed bij past?
Ja, het blijft niet mijn ding, deze kleur. De Glimmer vind ik alleen mooi omdat hij met glitter zo mooi is.. Op zwart is hij best chique hoor, maar bruin op bruin is echt niet mijn ding.
Ik ben erg benieuwd naar foto’s op een normale of roodbruine. Vind ‘m wel chique namelijk, maar heb het gevoel dat ‘ie op mijn paard zou vloeken qua kleur.