Chantalla schreef:Zijn er hier mensen die overgestapt zijn van een rechte singel naar de Edix crescent? En die hier foto's van hebben? De voorbeeldfoto's van Edix zelf zijn van superfitte paarden en mijn tinkermerrie heeft niet helemaal die grootte en dat model![]()
Ik heb de Passier blu wave geprobeerd, maar daar krijgt ze wondjes van. Alsof ze hiermee teveel "rimpelvorming" krijgt achter de ellebogen wat daardoor juist in de weg gaat zitten. We zijn dus nu weer terug bij de rechte neopreen maar ik ben toch benieuwd of de Edix een goede oplossing kan zijn.
(ik heb dus nog een bruine blu wave 65cm te koop voor de liefhebber)
Ik heb helaas geen foto‘s voor je, maar mijn haflinger had aan mijn edix zadel een edix crescent singel. Met deze singel bleef het zadel en super goed liggen. Met een rechte singel schoof zadel naar voren omdat haar singelgroeve ver naar voren ligt. Hele mooie en fijne singel, zacht, goed elastiek. Echt topper.
Ik heb ook een BluWave gehad en hier ook singel plekje van die singel. Gauw weer weg gedaan. Edix zat ook beter dan de Blu Wave .