Thanks Shari! Ze adverteerde hem als shocking pink maar dat leek me sterk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_ankieee schreef:Is het dan niet gewoon de Slate Blue? Behalve zomer 2015 kan ik geen collectie vinden met ‘50…’ als PO nummer. Maar die foto is ook niet geweldig![]()
Thanks Shari! Ze adverteerde hem als shocking pink maar dat leek me sterk
x_ankieee schreef:Een druppeltje dreft, warm water en dan met een (nagel) borsteltje zachtjes uitboenen. Dat helpt hier echt enorm, en anders zou je ook Dasty kunnen proberen ipv Dreft.
Net ein-de-lijk na weken m’n gold half zip en chili mockneck gekregen via de post. Dat roept om een overzichtfoto![]()
[ [url=m/XcW9zO.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_ankieee schreef:AlwaysH schreef:Ik vroeg me af of deze doorschijnen? Want dit zijn baselayers, toch?
Ja, dit zijn de mocknecks inderdaad. Je hebt verder ook half-zips in de wintercollectie. Ik vind ze totaal niet doorschijnen, het is een hele fijne sport stof. Wereld uitvinding, zou er nog wel 100 meer willen
x_ankieee schreef:Poh zou bijna twijfelen om die paarse ook te kopen. Eerst maar eens wachten tot de groene pad ook binnen is.
Staat mooi Zertab!!
Was er nog iemand op zoek naar de Tundra? Staat nu een set op facebook (mockneck + pad) in super mooie staat!