ZoeyDercks schreef:Hahaha ja ik vond de HKM Anatomic al een hele vondst. Maar dat leer is echt kneiterhard. Dus ik vrees dat ik er niet blij mee ga zijn
Ah wat zonde van het leer! Ben wel benieuwd naar foto's als je hem gaat passen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Die hebben een keelriem, haha.
Dat is dus een beetje het probleem ook: de hoofdstellen die voldoen aan mijn eisen hebben of een sperriem of een keelriem.
Even nog op een rijtje
- Voorgevormde anatomische neusriem
- Zonder (of afneembare) sperriem
- Geen vaste bakstukken
- Geen keelriem
- Anatomisch kopstuk
Mag ook een losse neusriem zijn, dan hang ik hem gewoon aan m'n huidige kopstuk.
Iriscope schreef:Mijn hoofdstellen zijn binnen. De Equitus Beta Cob is echt ienieminie klein. Ik snap niet welke maten ze me hebben doorgegeven bij de winkel, want de enige die deze past is mijn Arabiertje. Mijn warmbloeden hebben geen bijzonder grote hoofden, maar dat past ie totaal niet op, zelfde bij mn Appaloosa helaas.
Mooi zonde, maar mocht iemand interesse in de Cob hebben, laat het me maar weten, wie weet kunnen we iets verzinnen met verzenden.
Verder heb ik een hoofdstel van Kramer, ben de naam kwijt want hij is niet meer te bestellen. Deze moet ik nog even passen, is er nog niet van gekomen, maar lijkt qua maat in ieder geval te passen op de Appaloosa waar hij voor bedoelt is. Later even zien of ie verder ook mooi ligt.
Iriscope schreef:Hier mijn Appaloosa met het Kramer hoofdstel.
[ [url=m/gR8sAx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonde dat ze deze precies niet meer hebben, had er graag nog 2 gekocht voor mn andere paarden.
Iriscope schreef:Mijn hoofdstellen zijn binnen. De Equitus Beta Cob is echt ienieminie klein. Ik snap niet welke maten ze me hebben doorgegeven bij de winkel, want de enige die deze past is mijn Arabiertje. Mijn warmbloeden hebben geen bijzonder grote hoofden, maar dat past ie totaal niet op, zelfde bij mn Appaloosa helaas.
Mooi zonde, maar mocht iemand interesse in de Cob hebben, laat het me maar weten, wie weet kunnen we iets verzinnen met verzenden..
Iriscope schreef:Hier mijn Appaloosa met het Kramer hoofdstel.
[ [url=m/gR8sAx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonde dat ze deze precies niet meer hebben, had er graag nog 2 gekocht voor mn andere paarden.