Anoniem schreef:Hoe onderhouden jullie pads met lamswol zoals kifra en Barefoot?
Ik had voor mijn barefoot met wollen onderkant een kattenborsteltje. Met van die ijzeren pinnetjes en als het wol een beetje was gedroogt( niet helemaal droog, want dan krijg je het er moeilijker af) borstelde ik het schoon.

arme buitenzinnig word denk al gestoord van al mijn mails hahaha. Dus voor de verandering maar even hier geplaatst. En ja buitenzinnig zit hier ook. Dus sorry Suzanne met al mijn gestalk

) Ghost is dan echt een verademing. En dat enkele zweetblad vind ik super. Al moeten ik en paard er even aan wennen. Ben zo mijn bf london gewend. En moest mijn been dus best stevig aanleggen om mijn paard beenhulpen te geven. Maar met de ghost dus niet nodig. Heb nog wel de neiging dat te doen, maar gaat al beter.
) 
Ik heb al wat boomloos combinaties de baan uit zien gaan omdat KNHS official aka jury aangaf dat het niet mocht en na mailen met de KNHS dezelfde conclusie werd getrokken
(Overigens heb ik het dan helaas niet alleen over Trekker maar ook over andere merken boomloos)