Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:moonfish13: het spijt me als mijn post betweterig over is gekomen, zo heb ik dat nooit bedoeld.
Ik wilde gewoon informatie delen. En als jij dingen al weet die ik uitleg, is dat erg?
pleiada schreef:Dank je!
Deze grandeur pad heb ik een keer tweedehands gekocht,het is er een voor onder een spaans model met lamsvel..Mijn ghost is de normale maat
Mariett schreef:Al vind ik haar tip van 'laat teteltee even komen' niet zo slecht hoor, het is altijd beter om iets in de praktijk te zien dan alles in theorie te bedenken. Dan kan je zelf ook passen en je paard ook!
missanita84 schreef:pleiada schreef:Dank je!
Deze grandeur pad heb ik een keer tweedehands gekocht,het is er een voor onder een spaans model met lamsvel..Mijn ghost is de normale maat
alstu!
als ik nu een grandeur onder mijn ghost firenze zou doen, welke maat moet ik dan aanhouden , aangezien je vaak uit barefoot zadels kunt kiezen wbt type(bv barrydale london etc etc) en maten bv maat 0 maat 1 of maat 2
moonfish13 schreef:Mariett schreef:Al vind ik haar tip van 'laat teteltee even komen' niet zo slecht hoor, het is altijd beter om iets in de praktijk te zien dan alles in theorie te bedenken. Dan kan je zelf ook passen en je paard ook!
Teteltee wil ik best laten komen, maar niet als ik geen geschikte boomloos kan vinden in de opties. Voor een 17 inch had ik het gelijk gedaan maar dit gaat om 15 inch en dat is vrij beperkt. Nu zeg ik ff inch, maar je snapt wat ik bedoel.
moonfish13 schreef:Donut worry!
Ik heb het niet over jou hoor maar over Kwetal.
Het is vrij lastig fatsoenlijk informatie te vinden over lengtes van zadels alleen al algemeen.
Daarom vraag ik het dus, zodat ik enigsinds overzicht krijg.