Ik ga in ieder geval voor een testzadel kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy_Chewie schreef:Nee, helaas niet
Ik heb mijn eigen 'half pad' gemaakt, met katoenen borg onderzijde. Zou dit in combinatie met een gewoon dekje het glijden veroorzaken?
Tass schreef:Buitenzinnig: Misschien dan toch maar kijken of ik iets kan regelen in mijn omgeving.
Shyla25 schreef:Wendy_Chewie schreef:Nee, helaas niet
Ik heb mijn eigen 'half pad' gemaakt, met katoenen borg onderzijde. Zou dit in combinatie met een gewoon dekje het glijden veroorzaken?
Ik denk dat hij zal blijven glijden, kijk maar hoe de singelstoten zitten na het rijden.. recht naar beneden.
Dus zoals ze horen en dus het zadel in die houding blijven trekken.
Ben bang dat het niet anders is.
Wendy_Chewie schreef:Dus je denkt dat hij op de goede plaats ligt, maar gewoon niet goed is?
pmarena schreef:Tja een Barefoot waar een knop op zit , die heeft natuurlijk een extra gat in het leer zitten waar de knop doorheen gaat , terwijl een Barefoot zonder knop dat niet heeft.
Je zou natuurlijk wel een Barefoot met knop kunnen kopen. En daar kun je fenders of beugelriemen aan hangen , dat is geen probleem om dat uit te wisselen.
Je kunt dan ook als je dat eens wilt de fork (met knop) er uit halen , en er een pommel (zonder knop) voor in de plaats doen , maar dan ziet het er natuurlijk niet zo mooi uit omdat het gat voor de knop toch zichtbaar blijft , dus je kijkt dan zo op de pommel door dat gat heen....