Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:12

HorseTimeXL schreef:
Niet heel milieu bewust ook.. ben eigenlijk altijd blij dat winkels dit niet meer zo maar doen.

Precies dit!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:24

HorseTimeXL schreef:
Niet heel milieu bewust ook.. ben eigenlijk altijd blij dat winkels dit niet meer zo maar doen.

Dat inderdaad ook nog is!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:35

Simbaa schreef:
Hypostore zou het het misschien iets beter kunnen aangeven op de website. Levertijd langer dan een week kan alles zijn. Waarom niet iets van “verwacht in april”?
En ik vind het gek dat je zelf moet vragen om een deellevering. Zeker als het 2e deel pas maanden later komt.

Verder ben ik super tevreden over Hypostore hoor! :)

Wij weten helaas ook niet vooraf wat er gebeurd. Alles loopt tegenwoordig natuurlijk anders dan wij allemaal gehoopt hadden, waardoor ook buiten onze kunnen datums soms paar keer verschoven worden omdat eventueel vrachten vast staan, productie vertragingen etc. hele import wereld hebben gigantisch klappen momenteel. Daardoor kunnen sommige datums heel snel zijn en sommige laat dit zijn de datums die we krijgen nadat we dit besteld hebben binnen krijgen van uit de leveranciers zelf :) dit wisten we natuurlijk niet van te voren. Daarbij hebben we ook te veel producten om op voorraad dit overal op te vragen en aan te passen.

Wij verzenden inderdaad niet uit ons zelf direct als deellevering, uit het milieu aspect omdat niet milieu vriendelijk is maar ook dat niet mensen dubbel thuis willen blijven/vrij vragen.

We zijn natuurlijk heel blij om te horen dat verder tevreden met ons bent. Ik ga je punten ook zeker meenemen

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:46

Haha dan denkt toch iedereen daar anders over.

Ik vind het anders als het over een paar dagen gaat tussen de verschillende zendingen. Maar als je al weet dat het tweede deel maanden gaat duren, vind ik het echt bizar dat het eerste deel niet alvast wordt verzonden. Milieutechnisch misschien niet gewenst, maar dat is het bestellen van 30 verschillende dekjes ook niet ;)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 13:18

Simbaa schreef:
Haha dan denkt toch iedereen daar anders over.

Ik vind het anders als het over een paar dagen gaat tussen de verschillende zendingen. Maar als je al weet dat het tweede deel maanden gaat duren, vind ik het echt bizar dat het eerste deel niet alvast wordt verzonden. Milieutechnisch misschien niet gewenst, maar dat is het bestellen van 30 verschillende dekjes ook niet ;)

Ja het is natuurlijk helemaal vrij als je natuurlijk wel wilt dan is 1 kort belletje of e-mailtje/facebook/Instagram berichtje en dan is het opgesplitst :) en natuurlijk geheel gratis :D

Saaams

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 15:37

Niks anders dan lof hier over jullie hoor Nicole.
Ik wist dat de bestelling lang zou duren. Maar de Azure Loire was er sneller dan verwacht.

Nu nog even wachten op de paaskorting, nog even wat kilo’s eraf en dan bestel ik de kleding. :+

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:03

Nicole schreef:
pantarhei schreef:
Mijn azure komt pas eind vd week binnen, echt pas laat. Wederom hypostore met zo’n late levering al tijd geleden besteld. Mijn black friday bestelling komt hopelijk voor de volgende BF, levertijd was ca 10 dagen, wel heeeele lange dagen dan

Ik hoop dat je begrijpt dat dit natuurlijk buiten ons kunnen ligt? Dat er meerdere factoren misschien zijn waarom het helaas later of langer is? Wij houden natuurlijk het niet expres achterwege dat we denken nee dit verzenden we dan pas omdat wij zo leuk vinden :') Wij zijn helaas ook afhankelijk van leveranciers en hun voorraad, brexit en corona en leveringen etc etc.. Zodra het binnen is gaat direct dezelfde dag nog weg. Wanneer je deel levering wilt (wanneer je meerdere producten) hebt kan je hier altijd even voor bellen en word dit gratis gedaan en de zelfde dag nog verzonden.

Inderdaad zoals hierboven al aangegeven gebrek aan communicatie is waar ik me aan stoor. Snap best dat er een leveranciersprobleem kan zijn, maar moet echt alles zelf navragen. Ook een deken van BF die als het meezit voor de volgende BF wordt geleverd, terwijl echt lange tijd de levertijd op 10 dagen staat. Als ik niets vraag hoor ik niets. Wat op voorraad is wordt snel verzonden, dat is fijn

Nowiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:14

Voordat ik hem terug stuur, heeft er iemand interesse in de Lemieux Ink spring? Met de Agradi korting? Ik heb iets te veel dierenartskosten met de kat deze maand :Y)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:35

Nowiexx schreef:
Voordat ik hem terug stuur, heeft er iemand interesse in de Lemieux Ink spring? Met de Agradi korting? Ik heb iets te veel dierenartskosten met de kat deze maand :Y)

Is het de Loire? :D

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 16:55

Ah jammer, ik zoek eigenlijk nog een ink dressuur. Was net te laat met er nog 1 bestellen :)

Nowiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 17:02

NinaCharlie schreef:
Nowiexx schreef:

Is het de Loire? :D

Nee het is de suede sorry!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 17:31

Hier m'n cotton Burgundy binnen, had toch gehoopt dat 'ie iets roder was dus twijfel nu om hem te houden of niet...
Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 19:07

Roosyes schreef:
Ah jammer, ik zoek eigenlijk nog een ink dressuur. Was net te laat met er nog 1 bestellen :)

Op mp staat een nieuwe Ink dressuur :)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 19:09

Nicole schreef:
Ja het is natuurlijk helemaal vrij als je natuurlijk wel wilt dan is 1 kort belletje of e-mailtje/facebook/Instagram berichtje en dan is het opgesplitst :) en natuurlijk geheel gratis :D

Heb jij heel toevallig het nieuwe vest van pikeur in t echt al gezien? De lova in mauve, ik twijfel zo vanaf de foto's of ie matcht met de musk, daarvan vind ik de dynamique niet zo :x

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:53

bliksemflits schreef:
Hier m'n cotton Burgundy binnen, had toch gehoopt dat 'ie iets roder was dus twijfel nu om hem te houden of niet...
[ [url=m/CtIObu.jpg]Afbeelding[/url] ]

De chili red is rooier ;)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:55

Maddy_Paola schreef:
Nicole schreef:

Heb jij heel toevallig het nieuwe vest van pikeur in t echt al gezien? De lova in mauve, ik twijfel zo vanaf de foto's of ie matcht met de musk, daarvan vind ik de dynamique niet zo :x

Ik heb het toevallig in de epplejeck zien hangen, moet toevallig morgen een broek ruilen. Als ze de musk nog hebben liggen maak ik een foto voor je!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:28

michelle___ schreef:
Maddy_Paola schreef:

Ik heb het toevallig in de epplejeck zien hangen, moet toevallig morgen een broek ruilen. Als ze de musk nog hebben liggen maak ik een foto voor je!

Heel graag, dan hoef ik t niet op de gok te bestellen, vind ik zo'n zonde altijd

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 21:55

Afbeelding
Afbeelding

Paard is blij met de azure Loire zo te zien, net als ik. <3 Bijpassend shirtje ligt thuis.

Heb ook een vestje van lemieux in ink blue, man wat zit die lekker zeg!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 22:50

Staat mooi Meyonda!

Even terug komend op het shirtje van Zalando voor bij de Peacock.

Het duurde even maar ik heb ze gisteren binnen gekregen. Helaas vallen de meeste kleuren erg tegen. Heb maar 1 shirtje wat er een beetje bij past. En daarnaast nog 3 shirtjes die ik wel houd maar dan om zo aan te doen haha!

Hieronder een foto van het shirtje bij de Peacock. Foto is met flits gemaak, past niet 100% maar zou wel prima kunnen. Hij is wel erg dun.

Een foto in het licht kan ik helaas pas zaterdag maken, ben nu steeds thuis in het donker. :+

Afbeelding

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:12

Thanks Nathalie :D

Ben benieuwd naar een foto in het licht! :)

Edit: nog een fotootje van het Dynamique (?) vest in Ink Blue en het T-shirt in Azure! Kleur van het shirt is echt totaal niet op de foto te krijgen :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:39

Ik heb zojuist bericht gehad dat de Azure suede bij Hypostore naar 2 april uitgesteld is.....

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:41

kimmie1 schreef:
Ik heb zojuist bericht gehad dat de Azure suede bij Hypostore naar 2 april uitgesteld is.....

Ik ook.. ;( zal wel te maken hebben met brexit etc. Ik wacht geduldig af, zie hem ooit wel verschijnen haha

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:45

Hoe langer je er op moet wachten, hoe gelukkiger je bent eens ze er zijn ;) En als het echt lang duurt, heb je niet eens meer door dat je het geld hebt uitgegeven, en heb je toch ineens een nieuw dekje liggen. Ik zie enkel voordelen *\o/*

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 00:19

kimmie1 schreef:

Zuur zeg :( Hopelijk valt het mee en is dit de laatste keer dat het wordt uitgesteld.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 04:02

Mijn bestelling bij agradi staat op 4 mei.
Zal eens bellen of er een deellevering mogelijk is