HorseTimeXL schreef:Niet heel milieu bewust ook.. ben eigenlijk altijd blij dat winkels dit niet meer zo maar doen.
Precies dit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simbaa schreef:Hypostore zou het het misschien iets beter kunnen aangeven op de website. Levertijd langer dan een week kan alles zijn. Waarom niet iets van “verwacht in april”?
En ik vind het gek dat je zelf moet vragen om een deellevering. Zeker als het 2e deel pas maanden later komt.
Verder ben ik super tevreden over Hypostore hoor!
Simbaa schreef:Haha dan denkt toch iedereen daar anders over.
Ik vind het anders als het over een paar dagen gaat tussen de verschillende zendingen. Maar als je al weet dat het tweede deel maanden gaat duren, vind ik het echt bizar dat het eerste deel niet alvast wordt verzonden. Milieutechnisch misschien niet gewenst, maar dat is het bestellen van 30 verschillende dekjes ook niet
Nicole schreef:pantarhei schreef:Mijn azure komt pas eind vd week binnen, echt pas laat. Wederom hypostore met zo’n late levering al tijd geleden besteld. Mijn black friday bestelling komt hopelijk voor de volgende BF, levertijd was ca 10 dagen, wel heeeele lange dagen dan
Ik hoop dat je begrijpt dat dit natuurlijk buiten ons kunnen ligt? Dat er meerdere factoren misschien zijn waarom het helaas later of langer is? Wij houden natuurlijk het niet expres achterwege dat we denken nee dit verzenden we dan pas omdat wij zo leuk vindenWij zijn helaas ook afhankelijk van leveranciers en hun voorraad, brexit en corona en leveringen etc etc.. Zodra het binnen is gaat direct dezelfde dag nog weg. Wanneer je deel levering wilt (wanneer je meerdere producten) hebt kan je hier altijd even voor bellen en word dit gratis gedaan en de zelfde dag nog verzonden.
Nicole schreef:Ja het is natuurlijk helemaal vrij als je natuurlijk wel wilt dan is 1 kort belletje of e-mailtje/facebook/Instagram berichtje en dan is het opgesplitsten natuurlijk geheel gratis
Maddy_Paola schreef:Nicole schreef:Ja het is natuurlijk helemaal vrij als je natuurlijk wel wilt dan is 1 kort belletje of e-mailtje/facebook/Instagram berichtje en dan is het opgesplitsten natuurlijk geheel gratis
Heb jij heel toevallig het nieuwe vest van pikeur in t echt al gezien? De lova in mauve, ik twijfel zo vanaf de foto's of ie matcht met de musk, daarvan vind ik de dynamique niet zo
michelle___ schreef:Maddy_Paola schreef:
Heb jij heel toevallig het nieuwe vest van pikeur in t echt al gezien? De lova in mauve, ik twijfel zo vanaf de foto's of ie matcht met de musk, daarvan vind ik de dynamique niet zo
Ik heb het toevallig in de epplejeck zien hangen, moet toevallig morgen een broek ruilen. Als ze de musk nog hebben liggen maak ik een foto voor je!