DexterM schreef:DiscoDipp schreef:Het perfecte kolletje gevonden voor bij de Chili![]()
[ [url=m/EaQJcr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk merk is dat? Past inderdaad mooi!
Ik heb die voor precies 4,- bij de New Yorker gekocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:roosje78 schreef:Welke zou het beste passen? Dit zijn toch 2 verschillende?
https://anky-atc.com/nl/home/77-179-ank ... 42-maat-xl
Ik zou zeggen de lichtste. Dus deze hierboven.
Marrit13 schreef:Die steentjes zitten verrassend goed vast! Echt goed vastgenaaid, de hele rand. Dus ik ben er niet bang voor![]()
Oeh mooie aankopen Zertab! Rijbroek van Anky ook?
x_ankieee schreef:Een druppeltje dreft, warm water en dan met een (nagel) borsteltje zachtjes uitboenen. Dat helpt hier echt enorm, en anders zou je ook Dasty kunnen proberen ipv Dreft.
Net ein-de-lijk na weken m’n gold half zip en chili mockneck gekregen via de post. Dat roept om een overzichtfoto![]()
[ [url=m/XcW9zO.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_ankieee schreef:Lijkt wel Titanium uit 2018. Maar die heeft wel een andere PO geloof ik? Heb even zitten kijken maar zo heel veel grijs tinten zijn er nu ook weer niet. Of misschien vertekend hij?
Weten jullie welke collectie dit is? Het is een mockneck welke ik heb gekocht. Ik denk zelf Cyclamen van winter 2014..
[ [url=m/VJX66B.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_ankieee schreef:Lijkt wel Titanium uit 2018. Maar die heeft wel een andere PO geloof ik? Heb even zitten kijken maar zo heel veel grijs tinten zijn er nu ook weer niet. Of misschien vertekend hij?
Weten jullie welke collectie dit is? Het is een mockneck welke ik heb gekocht. Ik denk zelf Cyclamen van winter 2014..
[ [url=m/VJX66B.jpg]Afbeelding[/url] ]