Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Vertrouw NOOIT op het advies van een DA/fysio etc. wat betreft een zadel, vertrouw zelfs je zadelmaker/zadelpasser niet!!! Leer zelf hoe het moet! Je hebt boomloos en boomloos en verder is niet één zadel slecht voor welk paard dan ook, het gaat pas fout wanneer er een ruiter op gaat zitten
pmarena schreef:Ben bang dat dat dezelfde categorie mensen is die een goeiekopie westernzadeltje op een paard gooien met alleen een dunne blanket of dressuur-dekje eronder
ZO zonde.... want het ligt dan natuurlijk niet aan hun eigen onnozelheid , maar meteen zijn westernzadels (of boomloze zadels , in dat geval) rotdingen die slecht zijn....
Shyla25 schreef:Wendy_Chewie schreef:shyla, het zadel is maat 2.
Zou jij in een maat 1 passen? Dan zou ik namelijk voor een maatje kleiner gaan.
Dit ter zodat je straks niet een geschuurde plek aan de achterkant krijgt omdat het zadel eigenlijk te lang is.
Tass schreef:Jep voor Fiorano en Aiden.
Blond ligt eruit met haar pees (qua echt werk). Ik mag wel van Suze op Vjell rijden maar dat zal maar 1 dag zijn. Weet niet of dit voldoende is. Daarnaast kan die dan 1x mee op bosrit op Blond.
Ik woon bij Breda in de buurt. Ik zou opzich wel een keer willen proberen. Stalgenootje rijd ook boomloos maar is geen Barefoot, weet niet of dit veel verschil maakt?
.