Ik had een rondgenaaid st&tr besteld met losse bevestiging voor een sperriem. En dan in het bruin,ik heb de australian nut kleur.Best moeilijk om een hoofdstel bij te vinden. Maar vind het niet zo erg,de IR hoofdstellen passen er ook goed bij en stukken goedkoper.
Mooi hoofdstel, alleen jammer dat zijn keelriem niet rondgenaaid is.
Katyatje
Geplaatst: 14-04-12 19:38
Volgens mij is ie wel rondgenaaid, als je kijkt achter de oren? Vind het wel mooi staan. Neusriem ziet er ook netjes afgewerkt uit. Daar heb je toevallig geen close-up van?
manueeltje84
Geplaatst: 14-04-12 20:16
De keelriem is wel rondgenaaid, alleen niet bij de sluitingen (wat ook logisch is). Heb niet echt een hele duidelijke close up van de neusriem. Hij is heel mooi afgewerkt en het leer is ook van zeer goede kwaliteit, ook al heel soepel.
Heb altijd problemen met hoofdstellen voor deze merrie, ze heeft Cob Size maar een heel fijn snuitje in omvang, dus altijd zijn die neusriemen te groot. (lang). Dus met wat pas en meet werk heb ik dan nu toch eindelijk een hoofdstel zoals ik hem wil, met een neusriem die perfect past
manueeltje84
Geplaatst: 14-04-12 21:12
Hier een afbeelding van een rondgenaaid hoofdstel met zwarovski stenen in het frontdeel
Morgen Arno maar eens bellen of hij langs kan komen om het zadel passend kan krijgen op mijn nieuwe aanwinst. We hebben het er vandaag op gelegd, en het ziet er veelbelovend uit .
Allemaal goede en positieve berichten zo te lezen!
Mijn zadel is vandaag aangemeten, nu is het aftellen.... Heb tevens een ander leenzadel van arno gekregen, die ik nu had gaat het niet redden (te ver zakken van voren), ben dus weer dik tevreden
ik heb ook een leenzadel gehad op mijn huidige mocht ik niet meer verder rijden... nu ook maar aftellen, weet iemand wat nu de levertijd is? Hij heeft het gisteren wel gezegd maar ben het vergeten
fliam
Geplaatst: 18-04-12 17:01
Bij mij zei hij 12-14 weken. Heb een simpele uitvoering zonder al te veel poespas.
(hoopt stiekem op wat eerder) maar dat is al beter als de 18 weken die het waren.. mijne is ook gewoon simpel, het SB model, zwart, 17 inch, iets verkort zweetblad, vrij veel wrong en zonder doorgestikte kniewrong.
heeft er iemand ervaring met de doorgestikte kniewrong in vergelijking met de niet doorgestikte kniewrong?
Ik heb nog geen zadel . Begin november aan laten meten, maar Arno kan me helaas niet vertellen wanneer ik hem kan verwachten.. Hopelijk komt ie snel. Ben erg benieuwd!