Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-25 12:38

Ik zag bij een influencer unboxing van de dekjes ook al dat de pillen er al op zaten bij het uit de doos halen. Vind ik toch wel erg, helemaal voor zo'n prijs. Ik hoop dat die van jou lang mooi blijft!

Alpine blijft ook onverwacht mooi inderdaad! Maar weer eens uit de kast trekken voor mijn wildkleur vosje, daar doet hij het hier het beste op.

Hier de blush pink voor de prinsessenpony ( :+ ) die voor het eerst onder het zadel was
Afbeelding

En de keer erna de fig, deze heeft een makkelijker kleurtje om gewoon vanalles op te gooien :Y)
Afbeelding

Furst

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 14:36

Ik hou echt van de Fig!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 18:40

Fig is inderdaad ook prachtig. Die moet ik echt weer vaker gaan pakken.

Vandaag in ieder geval gelijk met mijn nieuwe aanwinst gereden. Wat vinden jullie?

Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 20:08

Heel mooi! :j

Ik wil ook nog graag de fig!

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 10:18

Heel erg mooi!

Ik heb van de week ook mijn Fig gepakt. Trouwens, de baselayer van Fig en Marine heb ik in dezelfde maten als mijn andere baselayers en het valt me echt op dat ze veel kleiner zijn. Ik heb de baselayers in Wisteria, Mist, Rosemary, Blossom, Fig en Marine. Weet iemand hoe dat komt en waarom Lemieux er voor koos om toch kleiner te produceren? Voorbeeld: de mouwen van de Fig en Marine zijn langer en ook vanonder, als ik ze in mijn broek stop is het veel langer. De rest durft bij bewegingen nog wel eens uit de broek schieten omdat ze korter zijn.

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 15:00

Fig & alpine zijn hier ook echt favoriet!
Ik heb zelf een oak vest en baselayer, die zitten vrij strak en de mouwen te lang ook, daardoor koop ik niet zo snel een baselayer weer.

Ik ben gisteren gezwicht voor de Pine, mocht wel weer; bedacht me al een maand of 2/3 geen lemieux dekjes te hebben gekocht :P . Gelijk m’n groen tinten even vergeleken; cotton racing green, essence pine green, suède oak en suède olive.

Afbeelding

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 16:27

Furst schreef:
Heel erg mooi!

Ik heb van de week ook mijn Fig gepakt. Trouwens, de baselayer van Fig en Marine heb ik in dezelfde maten als mijn andere baselayers en het valt me echt op dat ze veel kleiner zijn. Ik heb de baselayers in Wisteria, Mist, Rosemary, Blossom, Fig en Marine. Weet iemand hoe dat komt en waarom Lemieux er voor koos om toch kleiner te produceren? Voorbeeld: de mouwen van de Fig en Marine zijn langer en ook vanonder, als ik ze in mijn broek stop is het veel langer. De rest durft bij bewegingen nog wel eens uit de broek schieten omdat ze korter zijn.

Dat was heel die collectie volgens mij.
Ik had alle 3 de vestjes (sienna marina en fig) en de baselayers en alles had andere maten.
De vesten moest ik zelfs 2 maten groter nemen omdat die zo klein vielen.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 22:11

He zo raar dan he? De Baselayers van de Marine en Fig zijn dus duidelijk veel groter bij mij, ondanks zelfde maat als andere. Was dat een foutje misschien?

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 22:47

Daannvd92 schreef:
Fig & alpine zijn hier ook echt favoriet!
Ik heb zelf een oak vest en baselayer, die zitten vrij strak en de mouwen te lang ook, daardoor koop ik niet zo snel een baselayer weer.

Ik ben gisteren gezwicht voor de Pine, mocht wel weer; bedacht me al een maand of 2/3 geen lemieux dekjes te hebben gekocht :P . Gelijk m’n groen tinten even vergeleken; cotton racing green, essence pine green, suède oak en suède olive.

[ Afbeelding ]

Oh dankjewel voor de vergelijkingsfoto! :D Erg mooi dekje, ik had de Pine Green ook volledig gemist. Eens kijken of ik die ergens in het echt kan bekijken voor de kleur. Dat stofje lijkt me ook wel fijn.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 14:38

Furst schreef:
He zo raar dan he? De Baselayers van de Marine en Fig zijn dus duidelijk veel groter bij mij, ondanks zelfde maat als andere. Was dat een foutje misschien?

De oude baselayers zijn veel langer naar mijn idee. Vorig jaar waren ze extreem kort, nu weer iets langer gelukkig maar nog niet op de "oude" lengte.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 14:45

Bij mij is de fleecetrui extreem kort… hebben jullie dat ook? Verder qua maat issie namelijk wel goed. :(

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 15:50

Ik schrok al, toen ik de Fig en Marine net besteld had had ik een maatje groter besteld en die was dan te groot. En dan normale maat maar valt duidelijk groter en langer. Jammer, ik vind maten echtn iet leuk :(

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 19:19

Ik heb de snugboots gekocht helaas blijken die anders te vallen dan de rest van de beschermers van lemieux
Mijn paard heeft altijd M van lemieux maar deze zitten helaas echt niet mooi bij mijn paard , bovenste stuk lijkt ook erg tegen de knieën aan te komen en ook onderkant valt niet mooi naar mijn idee ..super zonde wand zijn wel echt mooi en stevig om te zien. -O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 20:16

Zijn het wel voorbeschermers!

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 20:21

pantarhei schreef:
Zijn het wel voorbeschermers!

Yep stond front op de verpakking

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 21:49

Bij mijn paard zaten ze ook echt niet.. veel te strak

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 22:05

Ik had deze ook gekocht en zaten ook veel te hoog en gewoon vreemd. Terwijl ik gewoon een doorsnee kwpner heb. Heb ze meteen weer teruggebracht :o

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 09:58

mariekie schreef:
Iemand hier die mijn ruitergoed outlet kaartje wil overnemen?
Tijdsblok 11:00 uit mijn hoofd

Wat een aanfluiting was dit zeg... Bijna 2 uur en op locatie bleek alles nog steeds flink geprijsd. Zelfs de kleding van collecties van 3/4 jaren terug. Veel kleine maten of juist grote maten en heel veel kleding met vlekken.

Online zijn de acties beter, dus voor diegene die willen gaan een volgende keer; mocht je van ver komen zou ik het lekker overslaan :)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 12:01

Ik baal dat Lemieux steeds de kortingsacties op oudere collecties zo enthousiast aanprijst, ik weer een beetje hoop krijg om er vervolgens achter de komen dat de meest gangbare maten allaaaaaaaang al zijn uitverkocht :(

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 15:15

Damson Loire gekregen voor op mijn palomino ((alvast)voor mijn verjaardag)
Wat blijft ie mooi liggen op mn paard! Was ik even bang voor door de gladde bovenkant

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 18:49

Ik heb de essence in pine green besteld voor mijn valk. Ben heel benieuwd hoe die zal staan. <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 19:40

Waar kopen jullie die essence dekjes?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 21:09

Farjen schreef:
Waar kopen jullie die essence dekjes?

Ik heb bij hypostore besteld met de Halloween korting

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 21:16

Raar, bij mij pakt de kortingscode niet :?
Maar goed, ik mag eigenlijk niet. Ik heb al teveel dekjes :')

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-25 22:04

Mag ik mij hier ook melden?
Ben inmiddels bijna mijn gehele collectie van ES en ps aan het opruimen omdat de lemieux suède dekjes veel fijner liggen op mijn paarden.

Dus nu lemieux suède dekjes aan het verzamelen :))

Farjen, bij mij het zelfde verhaal. Heel raar want zaterdagochtend had ik de herringbone in mijn mandje en toen deed de korting het wel. Ik wilde later gaan bestellen en sindsdien doet de code het niet meer. Ook niet op de pine green
Heb hypostore hierover gemaild maar krijg dan als antwoordt dat de code niet geldig is op nieuwe collecties