Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:47

michelle___ schreef:
Ja klopt, is precies dezelfde kleur.
Alleen de kleding van Lemieux is weer een totaal andere kleur. :=

Ik heb zelf een baselayer van Aztec Diamond en ik denk echt dat die per-fect bij de Musk past! Ik heb alleen het dekje niet, maar dat is de reden dat ik serieus de suède overweeg :')

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:50

Laura_ schreef:
En dan doe vloekende lijn en peeskappen erbij haha! Maar dat mint staat m goed!

:D tot vd week had ik het Lime dekje er bij, maar vond nu dat ik ook de rest maar eens moest gaan gebruiken, al was het aan de longeerlijn.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 20:31

Ik heb de Azure, Musk en Sage vandaag bij Epplejeck kunnen zien :D <3
Ik vind dat de kleuren van de Sage en Musk in het echt wel redelijk goed overeen komen met de foto's (iig in het licht in de winkel), maar de Azure niet. Die is in het echt lichter en wat minder blauw. Ik vind de Azure echt een prachtige kleur <3 De Sage sla ik denk ik over en over de Musk ga ik nog twijfelen :') Ik heb ook de bijbehorende baselayers en shirts gezien en die zijn ook echt mooi, passen perfect bij de dekjes :j

Edit: nu met foto's :')

Afbeelding

Afbeelding

Bottles

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:11

Hier vandaag de Navy Cotton weer eens tevoorschijn gehaald! Met mijn nieuwe zadel! :D

Afbeelding

En het zadel is een monoblad met lange singelstoten dus ben “bang” dat ik voor al mijn springdekjes nu over moet op Lemieux :+

Ik heb de sorbet ook, en dan nog de mesh navy en bruine cotton. Welke zou mijn volgende moeten worden? Azure Loire misschien?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:13

Prachtig zadel. Welk merk?

Bottles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:15

Saaams schreef:

Dankje! Het is een Kentaur! Zit echt heerlijk. Ik ging voor een Tribal maar het werd deze. Scheelde ongeveer de helft van de prijs! Dus vind dat ik best een nieuw dekje mag :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:20

Bottles schreef:
Saaams schreef:

Dankje! Het is een Kentaur! Zit echt heerlijk. Ik ging voor een Tribal maar het werd deze. Scheelde ongeveer de helft van de prijs! Dus vind dat ik best een nieuw dekje mag :+

Ik heb de tribal gehad, helaas was ze daar uitgegroeid en is die niet echt te produceren in XXW.

Afbeelding

Ik vind zeker dat je een nieuwe mag!

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:44

Mijn azure komt pas eind vd week binnen, echt pas laat. Wederom hypostore met zo’n late levering al tijd geleden besteld. Mijn black friday bestelling komt hopelijk voor de volgende BF, levertijd was ca 10 dagen, wel heeeele lange dagen dan

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:34

Bottles, ik denk dat de Sage heel mooi is op je paarden ;)

Donja1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:38

Ik wil echt al 2 weken lang mn mini collectie laten zien :D Afbeelding

En op mn knappe hafbaby

Afbeelding
olive

Afbeelding
blueberry

Afbeelding
tangerine

Afbeelding
frensh rose

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:47

Haha wat een clown :D

Mooie kleuren !

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 23:01

De Olive vind ik heel mooi staan <3

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 23:36

Olive <3
Als ik die ooit eens kan vinden.. Haha

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 23:37

Dat heb ik ook met de mustard....

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 09:58

Hebben jullie heel toevallig ook al van Divoza gehoord wanneer zij de Peacock of de andere kleuren verwachten?

Had ze gisteren al bericht en ze zou het navragen, maar nog niks gehoord. Heeft geen haast hoor, maar was gewoon nieuwsgierig :D

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:04

HorseTimeXL schreef:
Hebben jullie heel toevallig ook al van Divoza gehoord wanneer zij de Peacock of de andere kleuren verwachten?

Had ze gisteren al bericht en ze zou het navragen, maar nog niks gehoord. Heeft geen haast hoor, maar was gewoon nieuwsgierig :D

De laatste statusupdate die ik, via de email, ontvangen heb over de peacock was dat deze op 30-3-2021 verwacht werd. Alleen staat op de website nog 06-4-2021.. Ik laat me verrassen zegmaar :Y)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:05

Hahaha thanks, dan wachten we het af hehehe. Had geen flauw idee wat ik kon verwachten. Wist wel dat ze niet op voorraad waren hoor en dat ik moest wachten. Maar dacht gaat het idd rond eind maart wat je veel hoort of ergens volgend jaar :P

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:12

Ik heb ergens in januari een peacock besteld bij Divoza en die staat al vanaf het begin op 30-03. Maar goed, we zullen het zien.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:16

MarloesHJ schreef:
Ik heb ergens in januari een peacock besteld bij Divoza en die staat al vanaf het begin op 30-03. Maar goed, we zullen het zien.

Bij mij hetzelfde ja. Ik heb hem zelfs 31 december besteld :') We wachten rustig af.. :)

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:35

Figo88 schreef:
MarloesHJ schreef:

Bij mij hetzelfde ja. Ik heb hem zelfs 31 december besteld :') We wachten rustig af.. :)

Ik denk dat we vrijwel tegelijk hebben besteld alleen dat ik net na de jaarwisseling was :P

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:56

pantarhei schreef:
Mijn azure komt pas eind vd week binnen, echt pas laat. Wederom hypostore met zo’n late levering al tijd geleden besteld. Mijn black friday bestelling komt hopelijk voor de volgende BF, levertijd was ca 10 dagen, wel heeeele lange dagen dan

Ik hoop dat je begrijpt dat dit natuurlijk buiten ons kunnen ligt? Dat er meerdere factoren misschien zijn waarom het helaas later of langer is? Wij houden natuurlijk het niet expres achterwege dat we denken nee dit verzenden we dan pas omdat wij zo leuk vinden :') Wij zijn helaas ook afhankelijk van leveranciers en hun voorraad, brexit en corona en leveringen etc etc.. Zodra het binnen is gaat direct dezelfde dag nog weg. Wanneer je deel levering wilt (wanneer je meerdere producten) hebt kan je hier altijd even voor bellen en word dit gratis gedaan en de zelfde dag nog verzonden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 11:16

Nicole schreef:
pantarhei schreef:

Ik hoop dat je begrijpt dat dit natuurlijk buiten ons kunnen ligt? Dat er meerdere factoren misschien zijn waarom het helaas later of langer is? Wij houden natuurlijk het niet expres achterwege dat we denken nee dit verzenden we dan pas omdat wij zo leuk vinden :') Wij zijn helaas ook afhankelijk van leveranciers en hun voorraad, brexit en corona en leveringen etc etc.. Zodra het binnen is gaat direct dezelfde dag nog weg. Wanneer je deel levering wilt (wanneer je meerdere producten) hebt kan je hier altijd even voor bellen en word dit gratis gedaan en de zelfde dag nog verzonden.

Inderdaad en niet te vergeten dat op de website van Le Mieux zelf ook stond dat het eind maart pas beschikbaar was...

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 11:30

Hypostore zou het het misschien iets beter kunnen aangeven op de website. Levertijd langer dan een week kan alles zijn. Waarom niet iets van “verwacht in april”?
En ik vind het gek dat je zelf moet vragen om een deellevering. Zeker als het 2e deel pas maanden later komt.

Verder ben ik super tevreden over Hypostore hoor! :)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 11:50

Simbaa schreef:
Hypostore zou het het misschien iets beter kunnen aangeven op de website. Levertijd langer dan een week kan alles zijn. Waarom niet iets van “verwacht in april”?
En ik vind het gek dat je zelf moet vragen om een deellevering. Zeker als het 2e deel pas maanden later komt.

Verder ben ik super tevreden over Hypostore hoor! :)

Zelf vragen om een deellevering is echt bij elke webshop zo als je dat wilt. Ik zou het ook niet logisch vinden als een shop zelf maar gewoon halve bestellingen gaat verzenden...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 11:52

Niet heel milieu bewust ook.. ben eigenlijk altijd blij dat winkels dit niet meer zo maar doen.