Ik kwam deze tegen, lijkt heel erg op de prosecco of crème de la crème. Maar ik vind hem wel mooi
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ik vind die beide ruffles ook wel erg chique. (En dat terwijl ik niey van de ruffles ben)Hoopte eigenlijk op een monogram van die paarse, maar dat is volgens mij de enige zonder een monogram versie![]()
Zie zo even niet wie om de Moss vroeg, maar Ps brengt nooit opnieuw uit volgens mij. Heeft ruitergoed hem niet meer?
maessie schreef:Ik vind die beide ruffles ook wel erg chique. (En dat terwijl ik niey van de ruffles ben)Hoopte eigenlijk op een monogram van die paarse, maar dat is volgens mij de enige zonder een monogram versie![]()
Zie zo even niet wie om de Moss vroeg, maar Ps brengt nooit opnieuw uit volgens mij. Heeft ruitergoed hem niet meer?
maessie schreef:Ricojoreenhaha! Maar snap je hoor, ik koop ook bijna niks voor de nieuwprijs. (Alleen als ik weet dat het super limited is, en ik er
)
Anouk ja? Nog nooit gezien, wel dat bv de raspberry en lilac met een ander biesje dan komen bv. Maar goed ik hou t ook niet allemaal bij
Sterrenpony mooie collectie zo! Je zelfbeheersing is beter dan de mijne![]()
Ik hoop toch zo op bericht over mn royal bestelling, zo benieuwd!!
Ik kwam de coffee net ook tegen:
Coffee ruffle
[ [url=m/jOIg9b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Purple ruffle, crème, sand
Navy leather, coffee ruffle, sand ruffle
[ [url=m/da4zoz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Royal blue, navy leather binding
[ [url=m/jbjD41.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:Ik hoop dat er meer duidelijke foto's komen van crème op een schimmel.
Ben bang dat die kleur juist de geligheid in de vacht benadrukt