Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StonedRomy schreef:Ik twijfel over de presteq, lijkt mij een erg fijn hoofdstel voor het paars... maar zo lelijk.
Ik zoek iets voor mijn draver die wat moeite heeft met balans en overdreven op het bit bijt. Druk op de neus reageert hij niet heel erg op, achter de oren wel.
siskeh schreef:@Olympia, op de foto lijkt de chester meer ruimte te geven bij de jukbeenderen. Ook lijkt de Micklem mij iets laag op de neus te zitten.
Ik dénk zelfs misschien dat de Chester in een maat kleiner mooier zou passen. (volgens mij heb je het neus gedeelte op zijn strakst of niet?) Dan kan je de neusriem 1 lager hangen, en 1 strakker waardoor je denk ik nét wat meer ruimte creert.
Edit: volgens mij woon je bij mij in de buurt, ik zit in Borger, ik heb de chester zowel in full als cob. je mag altijd ff passen(niet te koop)
Luna02 schreef:Jennifer3010 schreef:Hoi! Ik zag vandaag een advertentie over het Presteq Faysport hoofdstel. Zijn er hier Bokkers met ervaring met dit hoofdstel?
Ik vind hem er erg mooi uitzien, en het heeft veel anatomische voordelen. Werkt dit beter dan een “standaard” hoofdstel? Ik heb zelf een 5 jarige ruin, wellicht dat dit hoofdstel hem wat meer stabiliteit kan bieden?
Ik vind hem ook fantastisch! Helaas nergens acties met BF. Ben nog een beetje aan het nadenken of de sperriem eventueel ook van dit hoofdstel af te knutselen is. Zoek eigenlijk een hoofdstel zonder sperriem maar verder is dit precies wat ik zoek!
xLiekeH schreef:Luna02 schreef:
Ik vind hem ook fantastisch! Helaas nergens acties met BF. Ben nog een beetje aan het nadenken of de sperriem eventueel ook van dit hoofdstel af te knutselen is. Zoek eigenlijk een hoofdstel zonder sperriem maar verder is dit precies wat ik zoek!
Ik heb hem net besteld via hypostore met 25% korting €134.95!
Matheno schreef:Horseloverl schreef:Ik heb net de Equites beta besteld. Vind mn Rambo micklem zo lelijk en nu met korting bij de hypostore. Echt super benieuwd!
Die heb ik ook besteld!
Komt als het goed is morgen binnen. Ben zo benieuwd.