Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XiiaaooNaa schreef:Over de amazonite voor 68 overnemen..zou dat niet doen. Met een goede korting heb je hem voor 68 nieuw en ik verwacht eigenlijk niet dat die binnen nu en 2 weken uitverkocht zal zijn als het ware.
Kan je denk ik gerust nog even over denken.
Merlot Cristal ... als het een goede korting is doen, anders ook wachten denk ik...
bliksemflits schreef:anoukwendy schreef:Ik weet ook niet hoe de situatie is in nederland en eventueel belgie maar ik hoorde hier vanmorgen dat Denemarken na de pasen weer rustig aan opgang gaat komen. Hier in Zweden is het niet zo streng lijkt het. Wij zijn nog volop aan het werk maar wij hebben niet echt contact met mensen.
Zolang het werk hier doorgaat voor ons maak ik me geen zorgen en als ik een dekje wil kopen doe ik dat
Haha ik heb een vitaal beroep dus mijn werk + inkomen gaat gelukkig ook gewoon door! Daarom ook de Brick Orange gekocht, hoop dat hij deze week binnen komt
Trui schreef:waar vinden jullie die koopjes! ik check elke dag marktplaats bijvoorbeeld!
weet iemand welke kleur dit is
[ [url=m/N0Kp5O.png]Afbeelding[/url] ]
Nessie schreef:Ruiter&Co heeft ook wat van PS (niet alles staat op de site) en organiseert private shopping met 30 procent korting op het hele assortiment. Het is een kleine winkel in de buurt van Nijmegen. Heb daar toen ook mijn Teal gekocht met 30 procent korting tijdens een andere actie. Op de Facebook pagina staat meer info, wellicht kan het iets voor iemand in de buurt zijn.
Liquorice schreef:Hebben jullie ook dat het gouden plaatje bij ES dekjes gaat roesten?
Ik ben heel zuinig op mijn spullen en vind dit toch wel heel zonde van zo'n duur dekje...
Avanti schreef:Trui schreef:iemand die kan bevestigen dat die emerald echt de kleur heeft die die op die foto heeft? aangezien ik de product fotos niet meer vertrouw
[ [url=m/aJD6cl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja is echt zo. Ben blij met het bijpassende kramer shirt.
Had iemand nog een bijpassend shirt bij de Maroccan blue?
Avanti schreef:Trui schreef:iemand die kan bevestigen dat die emerald echt de kleur heeft die die op die foto heeft? aangezien ik de product fotos niet meer vertrouw
[ [url=m/aJD6cl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja is echt zo. Ben blij met het bijpassende kramer shirt.
Had iemand nog een bijpassend shirt bij de Maroccan blue?