Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Runa schreef:Bralindy, je kunt een pad roberen met een zachtere onderkant zodat de haren er makkelijker onder door glijden, zoals een pad met schapenvacht
Wubwub,
misschien kun je bij jv dekjes of mariska's zadeldekjes een pad laten maken? Dan kun je volgens mij ook zelf de stoffen kiezen
Wubwub schreef:Even een pad vraagje, ben nu al een aantal dagen op zoek naar dé perfecte pad, western (liefst roundskirt) model. Mag geen leer en geen wol (of ander dierlijk spul) bevatten en moet verwisselbare inlages hebben en dan ook nog eens het liefste bruin of andere neutrale/natuur kleur hebben. Wie o wie kan mij helpen?
Wubwub schreef:Even een pad vraagje, ben nu al een aantal dagen op zoek naar dé perfecte pad, western (liefst roundskirt) model. Mag geen leer en geen wol (of ander dierlijk spul) bevatten en moet verwisselbare inlages hebben en dan ook nog eens het liefste bruin of andere neutrale/natuur kleur hebben. Wie o wie kan mij helpen?
Stravotopper schreef:Zijn er ook mensen die bij hun barefoot fenders hebben met knie steun? Ik merk dat ik wat steun mis en hierdoor last krijg van mijn knieën.
ben erg benieuwd of dit fijn rijd.
Otti1977 schreef:Ik baal er zo van..lig ik weer op de grond. Midden op de hei. Er is gewoon iets mis met m'n zadel. Ik hoorde dat het gewoon mee schuift met mij...zou het door de nieuwe singel komen...was echt goed aangesingeld...het lag nu nog wel recht. Maar met mij gaat het minder. Flink op m'n rug gevallen..
xyzutu2 schreef:Stravotopper schreef:Zijn er ook mensen die bij hun barefoot fenders hebben met knie steun? Ik merk dat ik wat steun mis en hierdoor last krijg van mijn knieën.
ben erg benieuwd of dit fijn rijd.
Trekker heeft ook fenders met kniesteunen. Het fijne van de Trekker variant is dat je de kniewrong er ook helemaal uit kunt laten of er een extra dikke versie in kunt schuiven. Dan kun je bijvoorbeeld bakwerk zonder kniewrong doen en buitenritten mét voor wat extra steun. Ik weet niet of dat bij Barefoot ook kan?
De mijne zet ik binnenkort te koop, maar die zijn donkerbruin en die kleur moet je maar net willen.
Dit zijn trouwens de trekker fenders:
[ Afbeelding ]
Hier zie je ze beter: http://www.flexiblesaddle.com/img/trekk ... nt%204.jpg
Otti1977 schreef:Ik ben door een aardige meneer op de manege gebracht. M'n rijmaatjes hebben Otti als handpaard meegenomen. Ik wilde naar ziekenhuis maar wilde niet meer in de auto..Buurman van manege is dokter en heeft naar me gekeken. Flinke klap op m'n bekken. Als ik maandag nog zo'n last heb wil ik foto.
DubbelDun schreef:Wubwub schreef:Even een pad vraagje, ben nu al een aantal dagen op zoek naar dé perfecte pad, western (liefst roundskirt) model. Mag geen leer en geen wol (of ander dierlijk spul) bevatten en moet verwisselbare inlages hebben en dan ook nog eens het liefste bruin of andere neutrale/natuur kleur hebben. Wie o wie kan mij helpen?
Kijk eens naar de pads met katoen aan de onderkant.
Er zijn ook verschillende vormen/diktes inlages verkrijgbaar
http://www.silverado.de/de/pferde/pad-sattelunterlagen
Otti1977 schreef:Ik baal er zo van..lig ik weer op de grond. Midden op de hei. Er is gewoon iets mis met m'n zadel. Ik hoorde dat het gewoon mee schuift met mij...zou het door de nieuwe singel komen...was echt goed aangesingeld...het lag nu nog wel recht. Maar met mij gaat het minder. Flink op m'n rug gevallen..
Loes'sCorner schreef:Pmarena dat snap ik, naja we zien het welen anders als hij wellicht op de markt komt.
Ik heb mijn eerste rondje trekker gehad en het voelde prettig, al moet ik wel weer heel erg wennen aan t boomloze met me wabbelbenengeloof wel dat ik de pommes nog iets te krap had. Wat is daar eigenlijk een goede tip voor? Kon het op de site van buitenzinnig niet direct uit het filmpje halen. Degene waar ik het zadel heb gekocht bekijkt de foto's nog dus daar zal ik ook nog wel tips van krijgen.
dianaw33 schreef:Loes'sCorner schreef:Pmarena dat snap ik, naja we zien het welen anders als hij wellicht op de markt komt.
Ik heb mijn eerste rondje trekker gehad en het voelde prettig, al moet ik wel weer heel erg wennen aan t boomloze met me wabbelbenengeloof wel dat ik de pommes nog iets te krap had. Wat is daar eigenlijk een goede tip voor? Kon het op de site van buitenzinnig niet direct uit het filmpje halen. Degene waar ik het zadel heb gekocht bekijkt de foto's nog dus daar zal ik ook nog wel tips van krijgen.
Goeie tip: koop bij een goede kantoorboekhandel voor een paar euro een flexibele lineaal. Buig die drie vingers achter de schouderkop van je paard gelijkmatig over de schoft en houdt hem vervolgens in de hoek die je gemaakt hebt op je paard, tegen de pommel die je hebt. Voila je boommaat.
woepsie90 schreef:Iemand ervaring met het HKM half protect dekje?
http://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-27 ... protector/
Kan je schijnbaar in combinatie met gewone dekjes gebruiken. Leek me wel watHoor graag ervaringen!
woepsie90 schreef:woepsie90 schreef:Iemand ervaring met het HKM half protect dekje?
http://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-27 ... protector/
Kan je schijnbaar in combinatie met gewone dekjes gebruiken. Leek me wel watHoor graag ervaringen!
Niemand?
dianaw33 schreef:Loes'sCorner schreef:Pmarena dat snap ik, naja we zien het welen anders als hij wellicht op de markt komt.
Goeie tip: koop bij een goede kantoorboekhandel voor een paar euro een flexibele lineaal. Buig die drie vingers achter de schouderkop van je paard gelijkmatig over de schoft en houdt hem vervolgens in de hoek die je gemaakt hebt op je paard, tegen de pommel die je hebt. Voila je boommaat.