Ik had er al niet veel van verwacht en zo blijkt maar weer.
Ik wil het beste voor mijn paard en tja, helaas zit daar een prijskaartje aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:De kussens lijken erg op die zoals veel springzadels ze hebben. De Zaldi Oro heeft bijvoorbeeld ook latex in de kussens. Deze kussens lijken er heel erg op.
Waren de kussens ook zacht, of waren ze toch vrij hard?
Natasja91 schreef:Oeh en nu word ik toch heel benieuwd wat er allemaal in zit
Bitch schreef:Zo, lekker orgineel Arie, een goedkoop zadeltje checken, en dat op bokt zetten![]()
![]()
Als we nu allemaal een euro doneren, kan hij het mes erin zetten, dan weten we ook hoe hij er aan de binnenkant eruit ziet!
Zadelboer schreef:*knip*
ik heb dan ook een zadel besteld na contact met Kruidvat
ze sturen er een op die ik kan beoordelen.
ik kan jullie beloven dat ik er een eerlijk oordeel over zal geven en heb absoluut geen aandelen of profijt van de zadels die verkocht worden
als het zadel van een goede kwaliteit is dan gaan ze ook op een andere manier adverteren en verkopen om er voor te zorgen dat het passen van de zadels meer aandacht krijgt.
*knip*
Tanja schreef:Nou, ik vraag dat omdat ik begrepen had dat Arie contact heeft met Kruidvat over de kwaliteit van het zadel.
Dat haal ik uit dit bericht:Zadelboer schreef:*knip*
ik kan jullie beloven dat ik er een eerlijk oordeel over zal geven en heb absoluut geen aandelen of profijt van de zadels die verkocht worden
als het zadel van een goede kwaliteit is dan gaan ze ook op een andere manier adverteren en verkopen om er voor te zorgen dat het passen van de zadels meer aandacht krijgt.
*knip*
Als het zadel van goede kwaliteit is, zou ook kunnen zijn van niet al te beste kwaliteit, als Arie dat terug koppelt naar Kruidvat kunnen zij het misschien nog terugkoppelen naar China. Ik zie dat zelf niet zo snel gebeuren maar je weet maar nooit he.
Tanja schreef:Nou, ik vraag dat omdat ik begrepen had dat Arie contact heeft met Kruidvat over de kwaliteit van het zadel.
Dat haal ik uit dit bericht:Zadelboer schreef:*knip*
*knip*
Als het zadel van goede kwaliteit is, zou ook kunnen zijn van niet al te beste kwaliteit, als Arie dat terug koppelt naar Kruidvat kunnen zij het misschien nog terugkoppelen naar China. Ik zie dat zelf niet zo snel gebeuren maar je weet maar nooit he.