Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. ik heb er nu nog een gat zitten haha. het bloede niet eens of wat. ZO grappig gewoon Dabo schreef:Oh, ik schaam me dood, BianCatjee, hij staat er eindelijk op hoor! haha
Heb de site al een tijdje niet bijgewerkt, ja mijn eigen spullen hahahha![]()
Zie nog meer foto's die er nog op moeten. Maar ja, daar moet je wel net ff zin in hebben he![]()

..
en de uitleg, haha..
Om glibbervrij te zitten als je zonder zadel rijdt (paardje is behoorlijk smal). Ingredienten: oud, sleets, zadelvormig dik bontsjabrak en 2 kleuren denim, zodat je 'm aan 2 kanten kunt gebruiken.
sarah_m schreef:Ik heb nu wasemkapfilter gekocht en fleece.. maar ik weet niet hoeveel ik als tussenlaag moet gebruiken van het wasemfilter
hestejente schreef:Je ging toch een dekje maken? Ik denk dat de vulling dan net zo dik moet zijn dat het samen met de stof zo dik is als een dekje dat je koopt?
thx
Slotty schreef:maare, nog een vraagje, als je een dekje in de winkel koopt zie je nooit fleece, is het dan wel geschikt? komen er niet van die bolletjes op, en houd het niet heel veel zweet vast?
eene paard zal er gevoeliger voor zijn als de andere sarah_m schreef:Ik begrijp mijn naaimachientje niet! Help! Zijn er deskundigen aanwezig?
hestejente schreef:Tja, ik heb ook een voorkeur voor katoen. Omdat fleece sneller pillt.
Naaimachine... luxe hoor! *legt laatste hand aan eerste project*