Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marleen_ schreef:Ook ik ben benieuwd naar de kieffer-sloop-party
MissVicky schreef:ik mag toch aannemen dat er genoeg mensen rondlopen die een zadel redelijk tot goed kunnen beoordelen ( zonder m eerst binnenste buiten te keren:P)
zadelmarkt schreef:Tientallen maneges en verhuurbedrijven zijn regelmatig terugkerende klanten bij ons.
zadelmarkt schreef:Natuurlijk zijn er in veel ruitersportzaken prachtige zadels van een perfecte kwaliteit te koop.
Wel worden onze zadels , soms van dezelfde fabrikanten elders (maar dan met een ander merkje) voor minimaal 3-4 keer zo duur aangeboden.I
MissVicky schreef:Zijn er ook nog mensen die een goed zadel van zadelmarkt hebben en dit zeker weten? Ik mag toch hopen dat het bij zadelmarkt niet alleen maar slechte zadels zijn?
DubbelDun schreef:Er zijn zat mensen die vinden/denken dat ze bij ZM een goed zadel weg hebben, maar hoeveel kennis hebben die om dit te beoordelen.
DubbelDun schreef:En vergeet daar dan niet bij te vermelden dat op de oneffen buitenpaden een niet goed passend zadel met soms ook nog een ruiter die een gladde binnenbak gewend is juist een grotere aanslag op zijn rug is.Citaat:Zelfs voor 1x in de week een uurtje buitenrijden is een goed kwalitatief en goed passend zadel hard nodig.
Wil dat ene uurtje buitenrijden voor het paard ook nog een leuk uurtje zijn, dan is een goed passend zadel ook daar heel belangrijk.
duitseherder schreef:Enne , de personen die er zoveel over te zeuren hebben willen misschien de mensen die geen echt merkzadel kunnen kopen financieel bijstaan???