Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Remember schreef:
Ik zag er net ook 1 van bijna 1100 euro..pffff. Paard schuurt 1 keer met zn koppie langs de bakrand en dan is het dag dag zwaai zwaai naar je hoofdstel.

Melanie schreef:Hij is merkloos, dus dat schiet ook niet echt op haha.
Ik zelf zat iig te denken aan de Sommer novelle (plaatja ong 1 blz terug) of de BR.
je kunt ook een hoofdstel kopen met een losse neusriem erbij (wit) en dan kijken welke neusriem je het mooist vind en die andere weer terug brengen. Is bij drunensruiterhuis geen probleem
Ik denk dat helemaal zwart wel het mooiste staat. Of zou zwart met wit onderlegde neusriem ook niet verkeerd staan? _Veronique_ schreef:Heeft iemand de BR Premiere? Zo ja, hoe bevalt ie?

is wit onderlegd veel mooier, als ze echt helemaal wit zijn dan is wit onderlegd niet meer mooi vind ik. en tot die tijd is wit juist wel weer mooi

haha. 

liliputter schreef:een schimmel die helemaal wit is zou ik ook een zwart onderlegde neusriem omdoen, maar bij een grijze schimmelis wit onderlegd veel mooier, als ze echt helemaal wit zijn dan is wit onderlegd niet meer mooi vind ik. en tot die tijd is wit juist wel weer mooi

wat zou dan mooier staan als je der zo ziet?
wit onderlegd staat ook mooi maar niet als ze helemaal schimmel zijn. zou ook voor zwart gaan! zou voor haar alleen wel een smalle frontriem kopen met bijv gouden blokjes of iets anders, staat denk ik heel mooi bij haar
super mooie neusriem!