Farjen schreef:c_alsemgeest schreef:Ik heb pas betaald nadat ik eerst een tijd met een leen zadel heb gereden, en toen ik mijn eigen kreeg mocht ik er ook nog een week of 3 mee rijden, daarna kreeg ik pas de rekening. Daarvoor helemaal niks betaald
Hoefde ook niet.
Ik heb dezelfde ervaring, toevallig ook Custom?
Ik heb mijn leenzadel een jaar in gebruik gehad (ik was zwanger dus het nieuwe zadel heeft een tijdje bij de zadelpasser gelegen tot ik weer aan het rijden was) En dan inderdaad pas na 2, 3 weken testen van het nieuwe zadel pas een factuur. Maar ik denk dat er weinigen zijn die zo werken...
Klopt.
Hele fijne service. Ik had bv ook een leen zadel waar nieuw wol inngegaan was, en zelfs die is tussendoor ook nog even nagekeken of hij niet te veel in zakte. Mijn eigen zadel duurde de levering wat langer maar toen ik hem kreeg pas na probeer periode hoeven betalen.
Ik ben sowieso erg blij met mijn zadel, paard loopt er fantastisch onder en het fitten ging heel erg secuur en relaxed (wat bij mijn paard nodig is, want hij had een beetje een op-zadel probleem, wat nu helemaal weg is).
Het nadeel is inderdaad dat ze maar 2 merken hebben. Maar wel veel verschillende bomen etc.
En ik had er al een custom van een vriendin van mij op gehad en de persoon die hem te koop had staan reed ook met custom, dus dan was die keuze wat makkelijker ondanks beperkt aanbod. Ik wist vooraf al een beetje welke kant ik op wilde.