Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 19:36

Figo88 schreef:
roosjenat schreef:
Ik heb de bruine suède dekje gekocht bij Hypostore. Gaat mooi passen bij mijn WE wedstrijdset. *\o/*

Kwam net bij Ooteman de Wisteria suède (full dressuur) tegen voor €32. Tipje voor de liefhebbers.

Is hij nu al uitverkocht..? Kan hem nergens meer vinden -O-

Ik zie hem inderdaad ook niet meer.. Misschien toch weer een foutje? Of uitverkocht kan inderdaad ook.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:29

Iemand al spetterende Lemieux aanbiedingen gezien? Kom zelf nog niet verder dan 30% korting.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 09:38

Lemieux heeft nog een limited edition toegevoegd:

Afbeelding

enderdoggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:01

Oretha schreef:
Iemand al spetterende Lemieux aanbiedingen gezien? Kom zelf nog niet verder dan 30% korting.

Volgensmij heeft lemieux zelf op sommige artikelen 50%

enderdoggy

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:02

Ik heb een bluebell spring dekje in de maat full die voor een klein prijsje weg mag, ik pak hem nooit en heb mezelf zojuist een kentucky dekje kado gedaan dus dan mag deze weg :) Hij is denk ik maar 1x gewassen en is nog helemaal schoon, ligt al n jaar in de kast haha

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:15

Nou…lk ben toch gezwicht voor de black friday gekte en heb bij hypostore de Adour oak besteld. Ik kon geen foto’s vinden van een gewone rood bruin paard met dit dekje dus ben benieuwd of t een beetje staat. :D

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:39

Pallatin schreef:
Nou…lk ben toch gezwicht voor de black friday gekte en heb bij hypostore de Adour oak besteld. Ik kon geen foto’s vinden van een gewone rood bruin paard met dit dekje dus ben benieuwd of t een beetje staat. :D

Ik hoop dat je wel de code EARLYBIRD hebt gebruikt in plaats van BLACK, die eerste geeft je 30% korting en die tweede maar 25% :\ Zal wel een foutje van de website zijn

B_Fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 10:57

Ik vind de korting deze black friday erg tegen vallen...
Normaal zeker wel n paar lemieux dekjes met 70% korting maar dit jaar nog geen een gezien

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:43

B_Fokker schreef:
Ik vind de korting deze black friday erg tegen vallen...
Normaal zeker wel n paar lemieux dekjes met 70% korting maar dit jaar nog geen een gezien

Ik vind het helaas ook tegen vallen

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:46

Ik heb toch maar de LeMieux Stijgbeugels Vector Balance gekocht met de korting :o

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:09

xRoossie95 schreef:
Ik heb toch maar de LeMieux Stijgbeugels Vector Balance gekocht met de korting :o

hier nu aan het kijken voor tech strirrups voor mij vriend. twijfel alleen want mijn zadel een inch groter is denk ik ook beter voor hem en mogen we testen binnenkort.... maar hij wilt de beugels ook heel graag

B_Fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:51

Misschien moet ik niet klagen, je kan niet altijd geluk hebben maar met Black friday verwachtte ik eigenlijk wel minimaal op iets 50% korting. Enige waar ik dat nu zie is bij lemieux zelf. Of op kleurtjes die standaard al goedkoper staan. Vind het echt bizar, zeker aangezien ik door t jaar heen wel hogere korting voorbij heb zien komen.
Ik heb nu niks meer nodig of kleuren die ik echt nog graag wil dus ga geen suede kopen voor meer als 40 euro en voor loire is 50 mijn max.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:55

Wat je vooral veel ziet oa bij EJ is dat zooi waar ze toch al vanaf willen in de aanbieding is.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 14:03

B_Fokker schreef:
Misschien moet ik niet klagen, je kan niet altijd geluk hebben maar met Black friday verwachtte ik eigenlijk wel minimaal op iets 50% korting. Enige waar ik dat nu zie is bij lemieux zelf. Of op kleurtjes die standaard al goedkoper staan. Vind het echt bizar, zeker aangezien ik door t jaar heen wel hogere korting voorbij heb zien komen.
Ik heb nu niks meer nodig of kleuren die ik echt nog graag wil dus ga geen suede kopen voor meer als 40 euro en voor loire is 50 mijn max.

Kan ook zijn dat Lemieux zelf heeft gezegd dat de winkels niet meer dan x procent korting mogen geven.

Vind de kortingen ook tegen vallen tbh... Maar heb sowieso niks echt nodig. Alleen een Lemieux koffie kop gekocht bij Agradi! Heb die in kiwi en vind hem zoooo fijn!

B_Fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 14:07

kimmie1 schreef:
Wat je vooral veel ziet oa bij EJ is dat zooi waar ze toch al vanaf willen in de aanbieding is.

Bij dochorse is alles 25% maar ik denk dan ja die 25% komt bijna wekelijks wel voorbij vliegen en als ik toch niks nodig heb...

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 14:20

B_Fokker schreef:
kimmie1 schreef:

Bij dochorse is alles 25% maar ik denk dan ja die 25% komt bijna wekelijks wel voorbij vliegen en als ik toch niks nodig heb...

Ja precies dat vind ik dus ook. Ook omdat dochorse al die tijd grootste aankondigen deed van enorme kortingen, alsof ze nog nooit eerder zulke stuntprijzen zouden hebben.
En dan valt 25% een beetje tegen :')

Hypostore had vorig jaar ook lemieux dekjes met 40% korting, maar nu ook niets. Kan idd dat het van de leverancier zelf niet mag.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 14:23

Ik ben erachter gekomen (nadat ik een hele hoop mooie kleding besteld heb), dat de kleur van het spruce dekje eigenlijk niet overeenkomt met de truien en vesten zie ze verkopen.. -O-

Alleen de broek en baselayer zijn tot nu toe een perfecte match, de rest is toch weer iets blauwiger. Neemt niet weg dat het een prachtige kleur is en ik een hele hoop moois gekocht heb. :+

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 14:53

EJ heeft nog wel eens 2+1 gratis, zo heb ik flink op Lemieux dekjes bespaard. Ik wil graag teugels (Continental) voor bij mijn Arika hoofdstel, die vind ik alleen bij Hypostore voor een leuke prijs. Helaas niet op voorraad, waardoor ik twijfel…

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 15:18

Celebi schreef:
Ik ben erachter gekomen (nadat ik een hele hoop mooie kleding besteld heb), dat de kleur van het spruce dekje eigenlijk niet overeenkomt met de truien en vesten zie ze verkopen.. -O-

Alleen de broek en baselayer zijn tot nu toe een perfecte match, de rest is toch weer iets blauwiger. Neemt niet weg dat het een prachtige kleur is en ik een hele hoop moois gekocht heb. :+

Welk vest heb je? Ik heb de dynamique en twijfel welk dekje daar t beste bij kan de suede of de loire

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 15:49

Ik heb het sherpa vest en een softshell jasje. En een mannentrui die mijn vriend gekregen heeft omdat de S als een mannen M viel. Maar alledrie zijn ze iets blauwer dan mijn suède dekje.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:52

Ik ben toch nog gezwicht...had nog divoza bonnen en samen met de keuzekorting de Marine Loire besteld :D moest 27.85 bijbetalen

En ben nog vreemd gegaan :') ...heb ook nog een Kentucky dekje gekocht met 75% korting *\o/*

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 17:23

Dat zijn leuke prijzen Oretha!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:42

Wat dragen jullie tijdens het paardrijden voor trui/vest?

Ik zie die baselayers veel voorbij komen, maar ik vind die altijd best koud. Ik ben in weer en wind buiten en zoek een lekkere trui/vest waar ik op stal in kan lopen maar ook mee kan paardrijden.

Ik vind ruitersport kleding altijd erg duur. In de zomer loop ik in sport shirtjes, ideaal zijn die. Leuke prijs en leuke kleurtjes.
Maar hebben jullie ook tips voor de winter?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:53

De fleece vesten van Kramer heb ik hier het hele jaar aan. Heb een zwarte en twee gekleurde die bij de sage en fig passen. Verder draag ik ook veel spullen van LeMieux zelf. Hun winter collectie heeft vaak warme truien die mooi bij de dekjes passen. Verder is het altijd zoeken naar truien en vesten van andere merken die goed passen.

Qua baselayers: dat is nu inderdaad te koud maar in het voorjaar en najaar draag ik ze nog veel met een thermoshirt eronder. Kun je er net wat langer mee rijden.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:56

Ik draag vaak een baselayer en twee dunne jassen! Onderste is kort, bovendste is lang. Dan kan ik altijd een jas uittrekken en verder gaan zonder gelijk enorm koud te zijn