Nog wat gave platen van de workshop waar ik model voor stond.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik hab gehoopt om dit weekend ook nog foto's te kunnen maken met mijn outfit maar het ziet er naaruit dat het hevig gaat regenen... :/
 ik hab gehoopt om dit weekend ook nog foto's te kunnen maken met mijn outfit maar het ziet er naaruit dat het hevig gaat regenen... :/                                                         
AbleToDream schreef:Oh wat leuke beelden!! Ik vind het zo fijn om te zien dat meer fotografen interesse krijgen om dit soort shoots te doenik hab gehoopt om dit weekend ook nog foto's te kunnen maken met mijn outfit maar het ziet er naaruit dat het hevig gaat regenen... :/

Ik ken nog wel wat mensen met mooi spul hier in de buurt
 Ik ken nog wel wat mensen met mooi spul hier in de buurt  

En misschien iets van een krans om Marietjes nek, maar ik wil eigenlijk niet zo'n typische kerstkrans. Moet er nog even over nadenken.
 En misschien iets van een krans om Marietjes nek, maar ik wil eigenlijk niet zo'n typische kerstkrans. Moet er nog even over nadenken.
AbleToDream schreef:Mocht je aan de grens wonen met België @Jenara, ik ben van plan om er volgend jaar een te organiseren! Normaal was de planning om deze herfst een te doen, maar wat persoonlijke zaken gooiden wat roet in het eten helaas..
 Moet het alleen financiëel allemaal wel kunnen trekken en dat is met de huidige situatie niet zo makkelijk
 Moet het alleen financiëel allemaal wel kunnen trekken en dat is met de huidige situatie niet zo makkelijk  

Deze foto komt nu in een reenactment/levende geschiedenis online tijdschrift. De eerste editie ervan!
 Deze foto komt nu in een reenactment/levende geschiedenis online tijdschrift. De eerste editie ervan!

Deze set blijft hem toch wel echt fantastisch staan, en ben erg blij met dit bit. Die drakenstang was echt veel te grof.
 Deze set blijft hem toch wel echt fantastisch staan, en ben erg blij met dit bit. Die drakenstang was echt veel te grof.

Ik denk dat jullie set hem wel heel mooi zou staan eigenlijk hoor! Helemaal met het contrast tussen zijn vachtje en het bruine leer.
 Ik denk dat jullie set hem wel heel mooi zou staan eigenlijk hoor! Helemaal met het contrast tussen zijn vachtje en het bruine leer.

Mag ik vragen wat jij als basis hebt gebruikt? Een hoofdstel maar dan zonder een X aantal stukken of?
  Mag ik vragen wat jij als basis hebt gebruikt? Een hoofdstel maar dan zonder een X aantal stukken of?