Farjen schreef:FilouNu ben ik blij dat ik hem toch gekocht heb voor mijn vosse mannen
Oooh ben benieuwd naar de foto’s! Mijn merrie is net een tintje minder oranje dat jouw jongste

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Leuk om je te ontmoeten Vanillia
Ik heb besloten de heritage (voorlopig) niet te kopen omdat ze niet in mijn printloze collectie passen. Plus ik weiger echt 80 euro aan een dekje uit te geven. Zelfs voor oude kleuren betaal ik max 55/60. Tot nu toe gelukt
Annet73 schreef:Hoe kan het dat de dekjes van Lemieux zo waardevast zijn? Kan iemand mij dat uitleggen?
Als je de prijzen op mp ziet.....
En kan je ergens terugvinden welke kleuren er uit gaan of juist terugkomen?
filou schreef:[naam] schreef:Aah ja dan zijn die van ons wel echt vergelijkbaar qua kleur. Dit is die van mij in de zomer. Echt knaloranje met de zon er op. En prachtig dat ik het vind
[ [url=m/k2KTu0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben dus ook heel benieuwd naar “aan-foto’s” van jouw paard! Kan me namelijk zo slecht voorstellen dat paprika mooi staat op hem. Maar is dat wel zo, dan biedt dat perspectief...
Grauw weer vandaag, maar hier de “aan” foto met de paprika!
De kleur is zo intens oranje dat m’n paard er zelf minder oranje door lijkt
[ [url=m/98F4LR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xhOKwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annet73 schreef:Hoe kan het dat de dekjes van Lemieux zo waardevast zijn? Kan iemand mij dat uitleggen?
ZoeyDercks schreef:Annet73 schreef:Hoe kan het dat de dekjes van Lemieux zo waardevast zijn? Kan iemand mij dat uitleggen?
Terugkomen doen ze niet eigenlijk, alleen toevallig laatst met de Essentials.
Blackcurrant en Champagne zijn recent discontinued.
Welke de volgende gaan zijn geen idee, maar denk dat de Ice Blue er nog uit gaat.
^ Dat neem ik terug, daar is nu die spectrum van... Maar misschien toch
Chilli/Hunter zijn nog niet lang genoeg uit vermoed ik.