PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:58

Daphara schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Ah meende dat het zoals normaal slechts enkele artikelen zijn (meerdere merken of artikelen uitgesloten van de volgende merken) dus vandaar. Had gehoopt dat iemand anders misschien meer geluk had met bepaalde items.

Weet iemand waar ik de ES olive veelzijdig full kan vinden met mogelijk korting? O:)

Hier onder kerstboom trouwens de ES winter rose en purple White *\o/*

Wintersale bij ruitergoed heeft toch nog een paar VZ dekjes?

Edit:
En bij ruiterstad ook nog VZ full dekjes in de uitverkoop:

https://ruiterstad.nl/paard/zadels-toeb ... kholm-full

Ja de crystal Grey, de purple White (die ik al heb) en de lavendel (maar heb PS lila al). Zou nog graag de ES Faded Fuchsia willen, de ES olive en ES emerald. Al zag ik van de week foto van de crystal Grey in dit topic en die is ook wel erg mooi! Al weer ik niet hoe het staat op een palomino of cremello paard.

XiiaaooNaa

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:11

Crystal Grey zou ikzelf niet snel voor cremello kopen maar wel voor palomino hahaha

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:12

Ik heb sinds vorige week de PS Brooklyn broek. Hij zit echt fantastisch. Nu heb ik m aan paar x gedragen met rijden maar elke keer als ik van m’n paard stap, staat m’n gulp open }:0 Broek zit echt als gegoten, hij is echt niet te klein of te strak. Rits nagekeken, geen verbogen of missende tandjes. Kennen mensen dit probleem?

Ik heb bij RG (daar heb ik m gekocht) de vraag ook al gesteld of ze meer klachten hadden. Ze gingen de vraag netjes bij PS neerleggen. Altijd wel fijne service bij RG.

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:19

Devic schreef:
Ik heb sinds vorige week de PS Brooklyn broek. Hij zit echt fantastisch. Nu heb ik m aan paar x gedragen met rijden maar elke keer als ik van m’n paard stap, staat m’n gulp open }:0 Broek zit echt als gegoten, hij is echt niet te klein of te strak. Rits nagekeken, geen verbogen of missende tandjes. Kennen mensen dit probleem?

Ik heb bij RG (daar heb ik m gekocht) de vraag ook al gesteld of ze meer klachten hadden. Ze gingen de vraag netjes bij PS neerleggen. Altijd wel fijne service bij RG.

Ik wilde deze broek ook bestellen! Lijkt mij een hele fijne broek. Valt hij echt groot uit? Er staat dat je een maat kleiner moet bestellen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:23

Oeps, ik heb toch iets bij RG besteld nog. Heb die gave wedstrijdtop van ES gekocht met korte mouwen, die donkerblauwe. En een Royal Blue Equito shirt, geen idee waar die bij gaat, maar past vast ergens bij :P
En een Equito dekje, mn eerste, de rusty roze goud <3

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:25

Mylène:
Ik koop m’n rijbroeken altijd een maat groter dan m’n gewone broeken. Bij deze heb ik dat niet gedaan en hij zit echt perfect.
Toen ik de sluiting voor het eerst zag, was ik wel een beetje verbaasd: 6 haakjes!!! Op 3 plaatsen. Maar daardoor zit hij juist heel fijn en hij zit echt lekker hoog

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:35

Ik wil graag een jas van ps, weet iemand wel een beetje dik zijn en mooi aansluiten??

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:35

Iriscope schreef:
Oeps, ik heb toch iets bij RG besteld nog. Heb die gave wedstrijdtop van ES gekocht met korte mouwen, die donkerblauwe. En een Royal Blue Equito shirt, geen idee waar die bij gaat, maar past vast ergens bij :P

T is nog geen januari _O-

Alhoewel, jij mag de tijd dat ie onderweg is vast meetellen :))

Kortingen altijd leuk natuurlijk. Maar heb nu eigenlijk wel de kleuren die ik echt wilde hebben ( met korting). Wel makkelijk in t begin, dan zijn er nog veel wensen.

Wilde de faded fuchsia nog persé, dus die heb ik toch echt "gewoon zonder korting besteld.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:43

DiscoDipp schreef:
Ik wil graag een jas van ps, weet iemand wel een beetje dik zijn en mooi aansluiten??

Ik heb de PS Mila in het grijs. Hij ziet er niet super dik uit en is licht van gewicht. In je zij zit er ook geen dikke stof. Maar ik heb tot nu toe nog geen kou gehad! Doordat niet heel de jas gewatteerd is, sluit hij ook mooi aan en zie je er niet uit als een Michelin mannetje.

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:49

DiscoDipp schreef:

Ik heb de vanessa, echt suuuuper blij mee, zit perfect! Valt alleen niet heel groot..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:52

Ik vind de Mila heel mooi, maar dat grijs is zo licht.. das echt binnen 2 dagen kapot vies hier :')

Zal de Vanessa even opzoeken :D

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:57

Ja, maar ik heb ook nog een zwarte jas en daar zie je ook vlekken op. Hij is niet super lichtgrijs. Hij is nu bij RG in de sale trouwens...

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:03

Die vanessa is echt niks voor mij :') ik ben amar 1,56 dus die gaat tot aan de grond bij mij _O-

Ik zag idd dat die grijze bij RG in de sale was, maar ik ben nu aan t twijfelen of morgen bij pa of horselet niet een betere komt _O-

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:07

Ik snap je dilemma _O-
Nu heb ik wel de indruk dat die sale altijd een beetje hetzelfde is.

Edit: ik heb ook een Gina maar die vind ik als winterjas toch niet warm genoeg. De Mila is net wat warmer

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 00:17

Choices choices :')

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 01:51

Afbeelding

Even onze knappe pony showen in amazonite ES. De onderlappen heb ik bijpassend laten maken en het shirt is op de gok maar aardig gelukt online gekocht voor 10 euro.
Onderlappen en kinbontjes voor bij de rose breese ook.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 06:41

Nymeria schreef:
Dat borsttuig, das een mooie grap :') zou de werkdruk zo hoog zijn bij PS of zo? Ze hadden toch ook al een keer een schrijffout op een dekje?

Klopt, ik heb de donkerblauwe met de schrijffout, daar zat toen een mooie korting op, dus dat kon ik niet laten :D Het zadel ligt er toch op, dus je ziet het niet..

Iedereen fijne feestdagen gewenst!! <|- {:)

Afbeelding
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 07:07

Zo, even een hectisch dagje (werk en paard met koliek) en ik moet 3,5 pagina bij lezen, jullie gaan hard! Er komen weer prachtige foto’s voorbij! En leuk ook, nieuwe verzamelaars! Welkom Mylène!

Mijn collectiefoto wordt denk ik pas in mijn nieuwe huis ergens eind januari. Nu ligt een deel thuis en een deel op stal, en gezien ik altijd met die fiets ga kan ik ze ook niet makkelijk even mee nemen.

Wel heel blij want ondanks dat mijn pakket zo laat verstuurd was van the Horselet was hij gisteren binnen! Weliswaar kerstkadootje voor mezelf, en dus ook niet onder de boom. Zal morgen bij daglicht wel even foto’s maken.

Namens ons ook hele fijne feestdagen!
Afbeelding

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 07:54

Getup schreef:
Iriscope schreef:

T is nog geen januari _O-

Alhoewel, jij mag de tijd dat ie onderweg is vast meetellen :))

Kortingen altijd leuk natuurlijk. Maar heb nu eigenlijk wel de kleuren die ik echt wilde hebben ( met korting). Wel makkelijk in t begin, dan zijn er nog veel wensen.

Wilde de faded fuchsia nog persé, dus die heb ik toch echt "gewoon zonder korting besteld.

_O- Hahaha ik was het alweer vergeten, ik moet hier posten voor ik iets koop, zodat jullie me kunnen stoppen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 07:57

Tjee Karen, is het wel goed afgelopen met de koliek?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 10:29

Iriscope schreef:
Tjee Karen, is het wel goed afgelopen met de koliek?

Dank voor het vragen!

We zullen hem komende dagen nog goed in de gaten moeten houden. Gister rond 13:36 werd ik gebeld door stal dat ie wilde mesten, maar niks uit kwam en onrustig was. Ivm werk is toen eerst bijrijdster naar stal gegaan en de dierenarts gewaarschuwd. Die was er rond 16 en heeft darmontspanner en pijnstiller gegeven. We hebben hem binnen in een box gezet, om in de gaten te kunnen houden, en ook te zien of hij ging mesten. Zelf was ik er na werk om 16:30. Hij was de hele avond nog onrustig, uiteindelijk nog weer met hem naar de bak gegaan (want eerder die middag kwam er na wandelen wat los) en om even na 21u had hij eindelijk normale mest wat eruit kwam. Voor de zekerheid staat hij nog apart, maar daarna was hij wel veel rustiger. Ga zo weer die kant op om te checken.

Echt wel schrikken, nooit gehad in die 3 jaar. Maar het voer beleid op stal is iets veranderd (niet meer onbeperkt ruwvoer, want werd echt teveel gevreten, dus nu wordt het afgewogen) en een van zijn vriendjes is gisteren naar een andere stal vertrokken...Denk dat dat het misschien getriggerd heeft :(

Foto van m’n nieuwe set: straks de broek even passen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door darkadia op 25-12-20 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 10:51

He wat een schrik! Ik hoop dat het goed blijft gaan!
Hier de rekening voor de medicijnen van Q's darmzweer binnen. Oef. Maar goed dat ie verzekerd is. Kost bijna 1000 euro :')

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 11:52

Wat een mooie foto’s toch weer.... ik mag van mezelf nog 1 dekje.... twijfel nog even tussen Lemieux en ES en PS. Weet iemand nog een leuke deal ergens?

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 11:53

En wat fijn dat de kolieker het gehaald heeft.. paar maanden terug helaas mijn beste vriendin aan koliek verloren. Ik kan me je opluchting zo goed voorstellen.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 12:05

De moroccan blue op mijn schimmel <3

Afbeelding