minouesmee schreef:[ [url=m/MfLqod.jpg]Afbeelding[/url] ]Oepsss. Ooh zo mooi die van mij komt als het goed is morgen binnen
CarolienV schreef:Voor de liefhebber heb ik de copper en de coral te koop.IK HEB INTRESSE IN JE DEKJES!
minouesmee schreef:[ [url=m/Nfd87s.jpg]Afbeelding[/url] ]Helemaal verliefd op de lagoon. oh die is ook erg leuk!
Heeft iemand een foto van een ANKY SPARK ZADELDEK in de kleur beige? Met voorkeur op een donkerbruin paard
minouesmee schreef:[ [url=m/Nfd87s.jpg]Afbeelding[/url] ]Helemaal verliefd op de lagoon. Staat ook wel heel goed!
De lagoon op de schimmel is top!De blauwe op vosje ook maar ik ben 1 van de 100 die de gouden ècht niet mooi vind. Nuja, gelukkig hebben we niet allen dezelfde smaak.
Oooh op schimmels staan die leuke kleurtjes altijd zo mooi!! Foto van de rose van deze collectie op m'n bolle pony paard! ja dit is t zelfde dekje op beide foto's haha
kimwilliam schreef:CarolienV schreef:Voor de liefhebber heb ik de copper en de coral te koop.IK HEB INTRESSE IN JE DEKJES!Hahha O geniaal deze reactie Zo bang dat een ander je wellicht voor is.Volgens mij haalt dit topic de hebberigheid in ons naar boven.
Belfor schreef:Heeft iemand een foto van een ANKY SPARK ZADELDEK in de kleur beige? Met voorkeur op een donkerbruin paard Van de nieuwste collectie bedoel je he? Bij deze
Marrit13 schreef:Belfor schreef:Heeft iemand een foto van een ANKY SPARK ZADELDEK in de kleur beige? Met voorkeur op een donkerbruin paard [ [url=m/Ilku2j.jpg]Afbeelding[/url] ]Van de nieuwste collectie bedoel je he? Bij deze Mooi!! Oké, ik ga even bestellen haha. Dank je wel!
Super mooie dekjes komen er voorbij! Vind eigenlijk bijna alle kleuren van Anky wel mooi Ik dacht ik zal mijn collectie als stille meelezer ook eens plaatsen.Kleuren op volgorde van links naar rechts:Pale gold, sunny yellow, parrot, desert palm, night blue, blue bird, heavenly blue, lagoon, island blue
Sammiex2000 schreef:Prachtig, kan ik je zo ver krijgen om de night blue te verkopen? Nog niet haha, ik kan er nog geen afscheid van nemen